מסי על קו השער בליגת האלופות – שמינית גמר

מסי שחקן ידוע בכול העולם ובליגת האלופות ביום שלישי ה 15.2.22 התקיים משחק שמינית גמר משחק 1 בין פאריס סן-ז'רמן ריאל מדריד שהתקיים באצטדיון

מסי שחקן ידוע בכול העולם ובליגת האלופות ביום שלישי ה 15.2.22 התקיים משחק שמינית גמר משחק 1 בין פאריס סן-ז'רמן ריאל מדריד שהתקיים באצטדיון פארק דה פראנס. המשחק הסתיים ב 0:1 לטובת הקבוצה פאריס סן-ז'רמן, השופט של המשחק היה דניאלה אורסטו.

מסי השחקן שמקומו וודאי מובטח, אבל פנדלים זה לא הצד החזק שלו, אף אחד לא ציפה לפספוס כזה אבל ברגע קריטי הוא מפספס את השאר מהנקודה הלבנה ולבסוף את השער כבש קיליאן אמבפה. מתוך ה 23 ניסיונות זה היה הפנדל החמישי שמסי פספס כאשר הראשון היה מול ריאל במדי פ.ס.ז' אחרי שש משש במדי ברצלונה.

טיבו קורטואה מסר "ידעתי שהוא החטיא כשבעט שלוש פעמים לצד ימין, ככה שקצת 'שיחקתי' אתו על קו השער".

אין ספק קורטואה הצליח כאן ויצא מצטיין במהלך הזה. מתוך חמישה פנדלים של מסי ארבעה הלכו לצד ימין השוער הוסיף:

"התחלנו טוב, אבל לא היינו מספיק רגועים עם הכדור וסבלנו. איבדנו כדור שטותי אמבפה ברח משני שחקנים וכבש בבעיטה מתחתיי זה קשה אבל לא שיחקנו טוב התוצאה הזו לא תשנה את הסגנון שלנו  אנחנו צריכים לנצח בגומלין ולעלות שלב נקווה שנצליח לעשות את זה בעזרת האוהדים".

פרדראג מיאטוביץ' הוסיף על ההפסד:

"היו לי תחושות טובות לפני המשחק. חשבתי שריאל תראה את הסגנון שלה במשחק חשוב, אבל אחרי מה שראיתי כל האופטימיות שלי נעלמה. ריאל אכזבה אותי לגמרי – ראיתי קבוצה איטית ואני מודאג מאוד. לכל קבוצה יכול להיות ערב לא טוב, כמה דקות שאתה לא במיטבך, אבל 90 דקות? בשום שלב לא חשבתי שריאל יכולה לעשות יותר מאשר להפסיד".

90 דקות הצרפתים טרחו על השאר של טיבו קורטואה ולמראת כל המאמצים לא הצליחו להכניעה את השוער הבלגי ואז מגיעה האכזבה הגדולה מכל, ליאו מסי מחמיץ את הפנדל ומאכזב את הקבוצה. אולי המצב היה משתנה לטובה ללא ההחמצה של מסי, אבל קיליאן הוכיח לכולם בביצועה מצטיין את הכוח הגדול שלו וכאן הוא ניצח את המחשק.

למראת כל הניסיונות בתחילת המשחק להשתלט על השאר של טיבו קורטואה שניסו רבות לכבוש בסערה אסמירו ספג כרטיס צהוב שימנע ממנו להשתתף בגומלין לקראת הסוף לפני ההפסקה השחקן הברזילאי כבר כמעט כמעט הבקיעה אבל לא צלח אחרי 45 דקות של סערה על המגרש הקבוצה יורדת לחדש ההלבשה בספירה של 0:0. 

במחצית השנייה של המשחק הכוכב הגדול היה פ.ס.ז’ בדקה ה-62 אחרי דקות ארוכות של בליץ כחול קיליאן אמבפה הוכשל מהרחבה וסידר פנדל לקבוצתו היה נראה שמגיעה המושיעה כאשר ליאו מסי נראה שלוקח הכול בידיים ובשליטתו ואז הבעיטה שלו מפספסת וטיבו קורטואה הדף.

השוער הבלגי הגן על השער ומנע את כל הניסיונות של המאחרים לבקוע היה רגע כאשר ריאל חשבה וכבר היה מורגש שאנחנו מדברים כאן על סיום בתיקו ואז בדקה 90+4 פורץ קיליאן אמבפה מבין שני שחקנים של ההגנה וסיים בגול מצטיין של 0:1 לטובת פאריס. 

לפני הרגע ההיסטורי של בקיעת שער היה רגע של תקווה, בדקה 73 החליף ניימאר את אנחל די מריה והתקבל על ידי הקהל בתשואות הדרך לבירת ספרד עכשיו פתוחה עבור הקבוצה של מאוריסיו השער המכריעה הגיעה בדקה 90+4 עבור פאריס סן ז'רמן זהו היה צעד תקיפה אחרון של המשחק  קיליאן אמבפה עשה מהלך מעולה זהו הישג אישי היסטורי לפרוץ בין שני שחקני הגנה.

 

אהבתם? תקראו גם

משפטים יפים – משפטים יפים באנגלית משפטי השראה

מה זה אטסי ואיך תוכלו להרוויח דרך מכירות באתר

עלול לעניין אותך גם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button