סטטיק ובן אל הסוף? מה קורה בין הזוג המפורסם במדינה

סטטיק ובן אל הסוף? לאחרונה צצות המון שמועות שמספרות על בעיות רציניות בין בן אל וסטטיק ומאיימות להפריד בין הזוג המפורסם

סטטיק ובן אל הסוף? לאחרונה צצות המון שמועות שמספרות על בעיות רציניות בין בן אל וסטטיק ומאיימות להפריד בין הזוג המפורסם עם הקריירה הבין לאומית אז מה באמת קורה שם?

הבאזז סביב בן אל ואורטל עמר ההקלטות והאיומים והבתי משפט וכך גם סטטיק עם השמועות על בגידה באשתו שרית עם הזמרת אלה לי, האם זה מה שגרם לכל הריב הגדול בין השניים? הקריירה של בן אל וסטטיק התחילה בשנת 2015 לאחר ששיתפו פעולה עם הראפר רון נשר הסינגל הראשון של השניים היה "ברבי" שיצא בנובמבר 2015. 

לאחרונה הייתה אמורה להתקיים הופעה של סטטיק ובן אל לחברת פלייטיקה והיא בוטלה הצמד היה צריך להופיע במתכונת מיוחדת שהופקה עבור ילדים של עובדי החברה, העובדים עודכנו על כך שלא תתקיים ההופעה וסטפן לאגר עולה במקומם. סטטיק ובן אל לאחרונה עברו המון משברים אשר גרמו להם להיות בספק לגביי המערכת יחסים שלהם כצמד הכי מפורסם במדינה, האם זה הסוף לקריירה שלהם על פי מקורבים נראה שכן.

לאחר כל הרעש סביב ההקלטות של בן אל והמצב בנפשי הקשה בו הוא שרוע וכך גם סטטיק כנראה באמת גרם לפגיעה בצמד והוביל לפיצול שלהם. המצב האישי של כל אחד מהם השפיע על הקריירה של השניים וכנראה שזה היה ברור מאוד שהצמד יפוצל וילך כל אחד לקריירה משלו האם זה הסוף של הקריירה שלהם בעצם? האם יצליחו בנפרד? רק הזמן יראה לנו מה באמת הולך לקרות.

לפני מספר דקות העלה סטטיק פוסט אשר מהצהיר רשמית על הפיצול בין השניים סטטיק עושה סדר בשמועות ומפרסם שאכן הזוג נפרד וכל אחד הולך לדרכו.

"אהובים ואהובות, חברים, קהל יקר, משפחה שלנו. הגיע הזמן שנעשה לכם קצת סדר בכל השמועות והבלגן ששמעתם. החלטנו שנינו שהגיע הזמן של כל אחד מאיתנו לצעוד בדרך משלו. הפרויקט המדהים הזה שנקרא סטטיק ובן אל שינה לנו לגמרי את החיים. משני ילדים עם חלום להרכב העשור, מיליוני צפיות, אלפי הופעות בארץ ובחול ובאמת עשייה מספקת וחלום שהוגשם והכל בזכותכם. אז קודם כל תודה ענקית מאיתנו אליכם. ההחלטה הזו הייתה לא קלה אבל היא גם לא חדשה, אנחנו עדיין מאוד אוהבים אחד את השני וכמובן שנפרגן אחד לשני בהכול. אנחנו מרגישים שהגענו למיצוי מוסיקלי של הפרויקט ובא לנו כל אחד בנפרד לחקור את עצמו ולהביא לכם מוסיקה חדשה ופורצת גבולות, ממש כמו שעשינו לפני שבע שנים. כמובן שכל ההופעות הקיימות יתקיימו כרגיל וכל מחויבות אחרת תקוים על הצד הטוב ביותר. אוהבים אותכם המון, אנחנו לא הולכים לשום מקום. נתראה בגלגול החדש שלנו."

 

View this post on Instagram

 

A post shared by סטטיק / Static (@static)

לעוד נושאים שיכולים לעניין אותך:

זהות מינית אצל ילדים ואיך נערים בני 14 מתחילים לעסוק בזנות?

משחקי אגו בין גברים לנשים ולמה חשוב שתדעו שזה מיותר

 

עלול לעניין אותך גם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button