בולען נפער בנתיב הימנים באיילון דרום

סמוך למגדלי עזריאלי, בנתיב הימני של איילון דרום, חלק נכבד מהכביש קרס כתוצאה מבולען ענק שנפער בכביש. סכנה רצינית בכביש הראשי

בולען נפער בנתיב הימנים באיילון דרום

היציאה למחלף שלום נחסמה ואסון גדול נמנע.

סמוך למגדלי עזריאלי, בנתיב הימני של איילון דרום, חלק נכבד מהכביש קרס כתוצאה מבולען ענק שנפער בכביש. סכנה רצינית בכביש הראשי שהשאירה את העוברים ושבים פעורי פה כשהבחינו בבולען. משטרת ישראל חסמה את היציאה למחלף השלום, מה שצפוי להוביל לעומסים כבדים באזור.

בור גדול נפער היום (שבת) במחלף הכי מרכזי, מחלף השלום בנתיבי איילון, לכיוון דרום. הבור הגדול מתפרס על גבי שני הנתיבים השוליים, סמוך לקניון עזריאלי. בעקבות קריסת חלק נכבד מהכביש, נחסמה תנועת כלי רכב, בעלייה למחלף השלום לכיוון דרום. בהודעת המשטרה נכתב "התנועה בכביש 20 פתוחה באמצעות שני נתיבים בלבד וצפוי עומס תנועה במקום". הערכות המשטרה הן לחסימה שתימשך לא מעט זמן ולכביש ייקח לא מעט שעות עד שיפתח לתנועה.

כוחות כיבוי האש, כוחות מד"א וכוחות המשטרה, הגיעו למקום וחסמו את המחלף, עודכן כי לא דווח על נפגעים במקום. נס גדול לאור רוחבו ועומקו של הבולען. למקום הגיעו גם אנשי מקצוע וקונסטרוקטור לחקירת הבולען.

העומס כבר ניכר במקום לאור חסימת המקום ולא מעט נוסעים נאלצים לעשות סיבוב ענק כדי לצאת משם לכביש חלופי.  יש השואלים את עצמם, אם הבולען נפער כתוצאה מהחפירות באזור?

לעוד נושאים שיכולים לעניין אותך:

מודעות עצמית ורוחניות – העצמה אישית

עבודה מהבית בשעות הערב – כך תוכלו להרוויח הכנסה נוספת

עלול לעניין אותך גם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button