נירו לוי נפצע באורח קשה וכולם מתפללים לשלומו

נירו לוי נפצע באורח קשה נירו לוי, שחקן רמזור ועוד סדרות מעולות, נפגע היום באורח קשה בתאונת דרכי בתל אביב בשעה שרכב על אופנועו.

נירו לוי נפצע באורח קשה נירו לוי, שחקן רמזור ועוד סדרות מעולות, נפגע היום באורח קשה בתאונת דרכי בתל אביב בשעה שרכב על אופנועו.

נירו לוי, שחקן הסדרות, "החברים של יאנה", "רמזור" ועוד סדרות מעולות, בן ה – 54 נפגע מרכב בשעה שרכב על אופנעו ברחוב שלמה גורן בתל אביב ופונה במצב קשה לבית החולים איכילוב. נירו לוי פונה באמבולנס כשהכרתו מעורפלת והוא סובל מפגיעה רב מערכתית.

פרמדיקים של מד"א, רות רז שהגיע למקום סיפרה כי רוכב האופנוע שכב על הכביש ומבדיקה ראשונית במקום התאונה, מצבו היה קשה, כשהכרתו מעורפלת וסובל מפגיעה רב מערכתית שדרשה מכוחות ההצלה תרופות לשיכוך כאבים, קיבועים, חבישות והוא פונה לבית החולים במצב קשה.

אדיר מילר, הסטנדאפיסט והשחקן, יוצר הסדרה "רמזור" בה כיכב נירו לו, העלה פוסט באינסטגרם ובו רשם: "מתפלל לשלומך, חבר".

אביב גפן, גם שמע על האסון וצייץ בטוויטר: "מתפלל לשלומו של חברי נירו לוי".  עידן עזיזה, הגיעה גם הוא למקום התאונה. עידן הוא חובש נוסף באיחוד ההצלה שטיפל בנירו ומסר כי בתאונה היו מעורבים שני כלי רכב ואופנוען עם פציעות קשות. הוענק לו סיוע ראשוני שלאחריו הוא פונה באמבולנס טיפול נמרץ לבית החולים איכילוב. לאירוע הגיעה גם יחידת חוסן – היחידה לעזרה ראשונה נפשית של איחוד הצלה בכדי להעניק סיוע במקום התאונה לאחד הנהגים מהרכבים המעורבים בתאונה.

נירו יליד 1968, נולד בחיפה, ולאחר שירותו הצבאי המשיך ללימודי משחק בבית הספר למשחק בית צבי. לוי נכנס לליבנו בסדרה "הפוך" בערוץ 2 ומאז הפך לחביב הצופים בדמותו של חפר בסדרה "רמזור" של היוצר אדיר מילר, ששיחק לצידו של מילר ולצידו של ליאור חלפון.

ברזומה של נירו עוד סדרות טובות ומוצלחות וביניהן "כפולה", "משחק החיים", גולסטאר VIP", "שנות הירח" "מי נתן לך רישיון" וגם בתוכנית הראליטי "האח הגדול".

הוא אף זכה בקריירה שלו בפרס אופיר, בקטגוריות השחקן הראשי הטוב ביותר בתפקידו המשובח בסרט "החברים של יאנה". לוי שיחק גם בסרטים נוספים כגון: "אהבה קולומביאנית", "חוכמת הבייגלה", "אהבה", "הבלדה לאביב הבוכה" ועוד.

בנוסף לסרטים ולסדרות, נירו כיכב גם בהצגות התיאטרון "פילומנה", "פריילופ" שעל משחקו זכה בפרס השחקן הטוב ביותר בפסטיבל עכו וגם העלה מופע יחיד העונה לשם "המופע של נירו לוי". בשנת 2005 נירו הוציא ביחד עם אחיו, ערן לוי המוזיקאי, אלבום בשם "האחים לוי" ובשנת 2017 פתח בחיפה בית ספר למשחק. לוי אב לשני ילדים מהנישואים הראשונים שלו.

 

לעוד נושאים שיכולים לעניין אותך:

מסעדת ‘צפרה’ של השף אבי קונפורטי נסגרת

? חרטות זה לא נעים אז מה הדרך הנכונה להשתחרר מזה

עלול לעניין אותך גם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button