תיעדוף משימות למשווק המתחיל – איך לקבוע סדרי עדיפויות

תיעדוף משימות: איך לקבוע סדרי עדיפויות בתחום בו אנחנו מתחלקים לעשרות פרויקטים במקביל? המדריך הזה יסביר לכם כיצד לעבוד פי 2 במינימום זמן

תעדוף משימות זאת עבודה לא קלה בתחום השיווק הדיגיטלי. השאלה שחוזרת על עצמה היא "איך לקבוע סדרי עדיפויות בעסק הדיגיטלי שלי" מאיפה מתחילים?

אני זוכר את עצמי בתחילת הדרך שלי בעולם השיווק הדיגיטלי, עשרות פניות של לקוחות כל יום ערימה של פתקים עם משימות מפוזרים בכל החדר. עבדתי 24/7 ותמיד מצאתי את עצמי לא מספיק לספק את השירות שלי לכל הלקוחות בזמן… אחרי הכול אני רק בנאדם אחד בעסק הזה.

איבדתי בתחילת הדרך לא מעט לקוחות משלמים, קיבלתי קדחת מעומס עבודה וזה האמת גם הוציא ממני צדדים פחות נעימים גם בחיים וגם בעסקים הייתי לחוץ מאוד וטרוד רוב היום במרדף אחרי סיום הפרויקט הבא.

בקיצור?
הייתי משועבד.


פול גז בניוטרל

אין אדם שלא חווה את זה… אתה עובד מסביב לשעון נותן את כל כולך אבל במקום להתקדם קדימה אתה נשאר במקום או אפילו גרוע יותר… חוזר אחורה.

אחד הקשיים הגדולים בכל עסק דיגיטלי זה תעדוף משימות בלי זה אנחנו תמיד מוצאים את עצמנו נותנים פול גז בניוטרל.


החשיבות של תעדוף משימות

בלי סדר פעולות ידוע מראש העסק שלנו לעולם לא יוכל לפרוץ קדימה, תעדוף משימות זה דבר שעליו אנחנו חייבים לעבוד ויהי מה, מטבע הדברים כל משווק מתחיל רוצה לקבל עבודה כאן ועכשיו להעמיס לקוחות ולהתחיל לנפח את חשבון הבנק, אבל בלי תעדוף משימות מסודר הרבה לקוחות שיכלו לשלם ריטיינר ולהפוך את העסק ליציב ורווחי לאורך זמן מבטלים את העסקה לאחר שהם חשו אכזבה עקב אי עמידה בלוחות זמנים עבודה לא איכותית ועוד… הסיבה לזה לרוב נובעת מתעדוף משימות לא נכון.


איך לקבוע סדרי עדיפויות 

במידה ואנחנו היחידים בעסק ומטפלים בכול בעצמנו (לא מומלץ, נגיע לזה עוד רגע) אז הדרך הנכונה לקבוע סדרי עדיפויות היא כמובן בהתאם להתחייבות שלנו ללקוחות.

במידה ויש לנו לקוח א שהובטח לו לדוגמא הקמת קמפיין שיווקי תוך 48 שעות ויש לנו בנוסף לקוח ב שהובטח לו הקמת מאמר תוכן תוך 7 ימים אנחנו קודם כל נרים קמפיין ללקוח א מה שלוקח לנו כ60 דקות לכל היותר ומיד לאחר מכן נעבוד על מאמר התוכן שאותו יש לנו 7 ימים לספק.

במקום לעבוד עם פתקים בעסק אני בתחילת הדרך פתחתי מסמך אקסל שבו ריכזתי את רשימת הלקוחות ומיינתי אותם לפי עדיפות מ1-10 ועם רשימת המשימות שיש לבצע לכל לקוח.

ניתן גם להיעזר בפלטפורמה מדהימה לניהול משימות בשם Highver שבהחלט עוזרת ליצירת סדר בעסק, המערכת נוצרה בעיקר למקדמי אתרים אבל שימושית גם לנותני שירות בתחום השיווק הדיגיטלי.


אאוטסורסינג – חובה מוחלטת ליצירת סקייל בעסק

כל עסק שמעוניין לצמוח חייב אאוטסורסינג, מיקור חוץ זה הכלי דרכו אפשר לספק שירות ליותר אנשים ולעבוד פחות במקביל, בעלי עסקים רבים בעולם השיווק הדיגיטלי מפחדים להוציא כספים לאאוטסורסינג ומעדיפים לעשות את כל הפעולות בעצמם בשביל לשמור את כל הכסף לעצמם, מובן מאיזה מקום זה נובע אבל רובם לא מבינים שאי שימוש באאוטסורסינג זה בדיוק מה שפוגע להם בעסק ומשאיר אותם במקום.

כל זמן שאתם עושים הכול בעצמכם אתם משועבדים
המודול העסקי שלכם הוא זמן = כסף.


לפצח את האאוטסורסינג

תדמיינו איך זה להיות בעל של חברה בע"מ ולא עוד עוסק פטור/מורשה שיושב כל היום בבית מול המחשב, עם אלפי לקוחות משלמים וכסף שזורם לכם לחשבון הבנק, בלי לחץ מתמיד על תעדוף משימות שונות או השאלה שרצה בראש "איך לקבוע סדרי עדיפויות" כל יום כל היום

תנו למישהו אחר להתעסק בכל הכאב ראש, האצלת סמכויות זאת הדרך לסקייל מהיר בעסק, מתן שירות לכמות גדולה של לקוחות במינימום זמן, והכי חשוב… מקסימום רווח במינימום זמן והשקעה

אני מזמין אתכם לצפות עכשיו בקורס אאוטסורסינג של מומחה השיווק הדיגיטלי ברנרד מזל טוב שממש
מפשטת את שיטת הפעולה עם מיקור חוץ ותיתן לכם שקט נפשי וכלכלי


לחץ/י כאן לצפייה מידית בקורס אאוטסורסינג


אם ברצונכם לקבל הדרכות עסקיות נוספות כאלה, היישר לתיבת הדואר הנכנס שלכם, הירשם לניוזלטר שלנו כאן למטה. 📫

לעוד נושאים שיכולים לעניין אותך:

עבודה לחרדים – עבודה מהבית למגזר החרדי בתחום הדיגיטל

משרת אם | פתרון ונגישות העבודה מהבית לאימהות חד הוריות

עלול לעניין אותך גם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button