Sifu

Sifu עלילת המשחק מתרחשת בסין, אנחנו מגלמים את דמותו של מאסטר לחימה ששמו "סיפו" במסע ונדטה ארוך שנים על מקרה שקרה בתחילת אירועי המשחק.

Sifu עלילת המשחק מתרחשת בסין, אנחנו מגלמים את דמותו של מאסטר לחימה ששמו "סיפו" במסע ונדטה ארוך שנים על מקרה שקרה בתחילת אירועי המשחק. המטרה שלכם היא לשים סוף לפשיעה בזמן שאתם לוקחים את החוק לידיים ולוכדים את האנשים האחראים על אותו מקרה הלא הם הבוסים אין ממש הרבה לספר על העלילה, מפני שאין לה חלק משמעותי במשחק.

לבוסים יש משהו אישי עם הדמות הראשית, אבל לא יותר מזה יש לכם בחירה להיות בן או בת. ה-HUB של המשחק דיי ריק, קיימת עמדת אימונים, התבוננות בעץ היכולות, ופריטי אספנות שיועילו לכם בהרפתקה, מידע על אויבים, מידע על הבוסים, קיצורי דרך שחותכים בערך חצי אם לא יותר מהשלבים ועוד כמה סודות שתגלו לבד כבר

סיפו/שיפו בסינית משמעותו מאסטר או בעל יכולות לחימה גבוהות. SIFU הולך לבחון את היכולות שלכם בקרב ולפעמים תידרשו לנקוט בצעדים טקטיים בשביל להימנע מתבוסה מוחלטת. המשחק דורש לא מעט למידה בין תרחישים וכדאי שתתכוננו כי אתם הולכים למות והרבה.

כאן נכנסת הטכניקה המיוחדת של Sifu, אם נהרגתם במהלך הקרב, זהו עדיין לא הסוף עבורכם, אתם חוזרים לקרב, אבל עם קאץ', הדמות שלכם מזדקנת, והמוות הופך למשמעותי יותר. ככל שתמותו יותר במהלך הקרבות, "ספירת המוות" עולה בשנה, שנתיים, שלוש, וככה הלאה. אתם יכולים להגיע למצב שמוות אחד יקפיץ אתכם בשמונה שנים! עם הסיכון למות, המשחק מחזק אתכם כל עשור בחיים.

קיימת הקלה מסוימת כאשר יש אויבים המפחיתים את הגדלת הספירה. בסופו של דבר זה מסתכם, בכמה שיותר חישוב התרחישים מראש, ללמוד את האויב שלכם, שימוש בסביבה, ותעשו הכול רק בשביל לא לקבל מכה מתחת לחגורה מה שנקרא. כשתעברו את השלב בהצלחה, המשחק לא עושה "ריסט" לגיל 20 שממנו התחלתם את המסע, אלא שהוא ימשיך מהגיל הכי צעיר שבו סיימתם את השלב הקודם.

נניח: סיימתם בגיל 40, השמירה של תחילת השלב הבא תהיה מאותו הגיל. המכניקה מביאה הברקה נוספת המאפשרת לחזור לשלבים קודמים וללמוד יכולות חדשות. המשחק מתנהג בתור רוגלייט, לא מתחילים מההתחלה, רק ממשיכים עם הזמן. במהלך השלבים תמצאו חפצים קדושים, שהם נחשבים לשדרוג זמני קבוע לאותו סט גילאים, וזאת מפני שברגע שחזרתם לשלבים קודמים, השדרוגים לא יהיו זמינים ואולי טוב שכך.

כי הדבר מאפשר לכם ליצור בילד חדש, יש שלושה אלמנטים שהחפץ דורש בשביל שדרוג: גיל, ניקוד, או EXP. זה פותח לכם חלון הזדמנויות שיכול לשנות את סגנון המשחק. באפשרותכם למקד את הפוקוס על הכוח שלכם, מד החיים, או איפוס ספירת המוות במהלך המשחק. אוסף היכולות הכללי שלכם ממשיך איתכם מראן לראן, ולכן ניתן גם לשדרג בחפץ הקדוש וככה תמנעו ממוות מיותר.

מערכת הקרב שהיא הדובדבן שבקצפת של המשחק מהנה למדיי, מגוונת ומאתגרת מאוד. אין הרבה מקשים ל-Sifu: מכה קלה, חזקה, התחמקות, חסימה/הדף, ותפריט מהיר ליכולת מיוחדת. בנוסף לכך הוסיפו אפשרות למפות כפתורים לפי נוחות השחקן, קל לגשת, קשה להיות מומחה, זה המוטו של SIFU ואחת התכונות החזקות שלו.

המשחק לא מפחד להביא עליכם כמות אויבים גדולה בבת אחת. לא פעם ולא פעמיים אמרו שידע הוא כוח, בידכם נמצא עולם שלם מלא בקומבינציות לחימה, ומוות הוא לא סוף המסלול. תצטרכו לדעת את מי לתקוף ראשון, תמיד שימו לב לאויבים סביבכם, והכי חשוב שימוש נכון בסביבה יביא בסופו של דבר את הניצחון.

צריך לזכור שהמשחק בסגנון אינדי, והעבודה שנעשתה כאן פשוט נהדרת. מהשלבים, האזורים, שימוש בצלילים של שבירת נשק ועד לחיסול יריבכם, שמו דגש על הפרטים הכי קטנים. גרפיקה מטורפת לא תמצאו כאן, אבל האסתטיקה שבחרו להשתמש היא מדהימה ביופייה. עיצוב האויבים, הסביבה האומנותית, וכדומה.

לסיכום, היופי ב– SIFU הוא באמת הגיימפליי עצמו. הגישו לנו חווית קונג פו מהנה ומאתגרת במיוחד האמנם, אם אתם באים בגישה לסיפור שייסחף אתכם בסגנון Ghost of Tsushima הפופולארי, לא תמצאו את זה כאן. המשחק לא מושלם, קיימות בעיות מצלמה, באגים באנימציה, ובמקרים נדירים באגים בצלילים. המשחק מומלץ בחום בייחוד לשחקנים שמחפשים אתגר לא פשוט עם תחושת אדרנלין שתקפיץ לכם את הלב בכל רגע.

לעוד נושאים שיכולים לעניין אותך:

LEGO Star Wars: The Skywalker Saga

Lust From Beyond

עלול לעניין אותך גם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button