נשים מבוגרות ביחד עם חברים להתעמלות מגיעות לתוצאות טובות יותר

מה גורם לאנשים להישאר במכון שעות כל יום בחריצות ואהבה. מחקרים מגלים כי התעמלות בקבוצות אצל נשים מבוגרות, יכול להזרים את המוטיבציה שצריך.

עם השנים צוברים המון זמן פרטי, אבל להתאמן נהיה יותר קשה. הגוף כבר לא אותו דבר, כשאנחנו צעירים פצע מחלים במהירות, והתאוששות אחרי התעמלות מהירה יותר. נשים מבוגרות יכולות להתאמן בקבוצה עם חברות, ולהוציא תוצאות מאוד מפתיעות. נשים מבוגרות לא ממהרות להתאמן, אבל החשיבות של זה היא הכרכית עקב מחלות כמו סכרת. אפשר למנוע את המחלה בעזרת תרופות, או איכות חיים בריא עם התעמלות.

הגורמים להצלחה של התעמלות נשים בקבוצה. 

במחקר אחד עקבו אחרי קבוצת מתמודדות בין השנים 50 -75,  למשך כמה חודשים הם השלימו שלוש אימונים בשבוע. בעיקר ניסו להתמקד בהיבט החברתי. ועד כמה זה עזר במוטיבציה להמשיך להגיע לאימונים ולהזיע. הנשים המבוגרות היו צריכות למלא שאלון מוטיבציה, ולחזור על התהליך כל שבוע. 

בתחילת המחקר כ 60 אחוז מהם אמרו, שהגיעו בגלל המשיכה של שגרת האימונים. זה מראה על כך שבממוצע כמחצית מנשים מעדיפות אימונים בקבוצה, לאומת אימונים לבד. עם הזמן זה התגלה כי הם חוזרות לאימונים בגלל הקשר שנוצר להם עם החברות לקבוצה. חושב להזכיר כי הם מגיעות לאימונים מלכתחילה כדי להיכנס לכושר, ולשמור על הבריאות שלהם.

המון נשים בסוף התוכנית הפסיקו בשגרת האימונים שלהם בגלל המחסור בקבוצה שכל כך התחברו עלייה. 

הגורמים למחסור במוטיבציה להתאמן. 

כמו שהצליחו למצוא מדוע נשים מתאמנות יותר טוב בקבוצה. כך גם יודעים להגיד מה מנע מהם להמשיך להגיע לאימונים. הבעיה העיקרית היא דימוי עצמי לא נכון. המכון כושר לפעמים יכול לעשות לנו רושם שלילי, על איך הגוף שלנו צריך להיראות ולא להתמקד בדבר החשוב. שהוא בריאות. לאומת זאת במסגרת פרטית החששות האלו התפוגגו. היום אחד האימונים הפופולאריים ביותר בקרב נשים הוא זומבה. זומבה היא התעמלות אירובית שמחזקת את שרירי הגוף ומאמנת שיווי משקל. 

למה התעמלות חשובה לא רק לבריאות.

אנשים שמפסיקים להגיע למכון כושר נשארים מכשול עבור מאמניי כושר, וחילופי העונות מביא הרבה פחות לקוחות דרך הדלת במכון. מה שפוגע ישר בהכנסות של המכון. לכן חשוב לעשות את המחקרים האלו, ולהבין מדוע אנשים פחות פעילים מפסיקים להגיע למכון. ההבנה הזאת תוכל לעזור לבנות קהילות בריאות של אנשים, ולהכניס יותר רווח לתחום הכושר והבריאות.

עלול לעניין אותך גם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button