אפליקציית כושר והספורט שיעשו לכם חיים קלים

חושבים להתחיל להתאמן? אנחנו יודעים שזו משימה קשה במיוחד. לכן יש אפליקציית כושר לא אחת בשוק כדי לעזור לכם להיכנס לכושר ולרדת במשקל.

היום יותר מתמיד, אנחנו לא ״זזים״ בלי הסמארטפון (תרתי משמע), ויש אינספור אפליקציות שנועדו לפתור לנו בעיות, להקל עלינו או פשוט לדרבן אותנו לזוז. ישנן אין ספור אפליקציות בשוק, אך חלקן חובבניות או חסרות, ולא כולן באמת פרקטיות כמו שהן מתיימרות. לכן, בחרנו עבורכם כאן 12 אפליקציית כושר שימושיות במיוחד, עם ממשקים נוחים וברורים, שיסייעו לכם להתמיד, לדעת איזה תרגילים לעשות, כמה ואיך, וילוו אתכם בסדר היום הדינמי והספורטיבי שאתם רוצים לאמץ:

סטפס אפ – StepsApp

אפליקציית כושר ספירת צעדים נוחה פשוטה ועם ממשק יפהפה, שאפילו לא צריך להתעסק אתה יותר מדי או להפעיל אותה – היא פשוט סופרת את הצעדים שלנו (המטרה – 10,000 צעדים ביום לפחות כמה פעמים בשבוע), גם אם לא הגדרנו שהתחלנו ללכת (כלומר, גם אם הלכנו ספונטנית למקום מסוים, היא תספור את הצעדים שלנו) או הפעלנו אותה. האפליקציה תגיד לנו כמה הלכנו בצעדים וקילומטרים, כמה קלוריות שרפנו, ואפילו תציג לנו גרף שבועי כדי שנבין כמה אנחנו הולכים בממוצע ובאיזה ימים אנחנו פחות זזים. האפליקציה גם יכולה (אם תרצו) לשלוח תזכורות בסגנון ״היום בקושי זזתם, צאו להליכה״.

סקונדס – Seconds

אפליקציית כושר טיימר מרווחים שנהדרת לתזמון תרגילים וסטים של אימונים. ישנן הרבה אפליקציות דומות, חלקן נוחות וחלקן פחות, אך Seconds היא אחת מהידידותיות לאיפון וגם לאנדרואיד. יש לה ממשק ברור ופונקציונלי עם צבעים שקל להבין ולראות גם מרחוק בזמן האימון, תצוגת מספרים גדולה, ופשטות הפעלה שהופכת אותה לפרקטית לאימונים. יש ל-Seconds גם אפשרות להשמיע לכם את המרווחים, ככה שלא תזדקקו להביט במסך, ואפילו תוכלו לתכנת אותה לפי הצרכים וההעדפות שלכם. יש בה גם אפשרויות נוספות שהופכות את האימון לפשוט יותר, מסטופר ו״פריסטים״ של טיימרים וספירה לאחור שאפשר לתכנת מראש לפי סדר התרגילים, ועד להתאמת מוזיקה לאימונים שונים.

סבן – Seven

אפליקציית כושר ייחודית שמציעה תכנית אימונים ביתית יומית של 7 דקות – שלא מצריכה שום ציוד מיוחד ואפשר פשוט לבצע אותה בבית או בכל מקום. המטרה: להכניס אתכם לכושר ב-7 דקות של אימון יומי שעובד על מגוון של שרירים ועל סיבולת לב-ריאה. האפליקציה תסייע לכם לבצע את התרגילים נכון בצורה גרפית יפהפייה, מאפשרת מעקב "התקדמות" בדרגות האימון, הצטרפות "לקבוצות" שבהן המשתמשים מעודדים זה את זה, ועוד הרבה פיצ׳רים שיעודדו אתכם להתמיד ולהשקיע.

גוגל פיט – GoogleFit

אפליקציה שגוגל פיתחו ביחד עם ארגון הבריאות העולמי ואיגוד הלב האמריקני. האפליקציה עוקבת אחרי כל הפעילות הגופנית שלנו, אפילו אחרי שעות השינה שלנו, סוגי כושר ותנועה שונים (מריצה ועד רכיבה על אופניים), וסנכרון עם אפליקציות כושר ואביזרים אחרים (כמו שעונים חכמים). האפליקציה שמה דגש על בריאות הלב ועל הבריאות הכללית, ומאפשרת מעקב על כל סוגי התנועה שלנו, מעקב אחרי המטרות שלנו, קלוריות, קצב לב ועוד.  

רוק מיי ראן – RockMyRun

אפליקציית כושר עם מוזיקה לריצה או לחדר הכושר שמאחוריה רעיון פשוט אך מבריק – האפליקציה מתאימה את קצב המוזיקה הנבחרת לקצב פעימות הלב, או לקצב הצעדים שלנו. האפליקציה הוכחה כמשפרת את המוטיבציה בשיעור של 35%, ומאפשרת אפילו לעקוב אחרי ההשפעה של המוזיקה על הביצועים שלכם. את המוזיקה בוחרים מתקלטים מקצוענים שמתמחים בהתאמת מוזיקה לאנרגיה וכושר, והאפליקציה גם מציעה מעקב אחרי נתונים כמו מרחק, קצב לב, שריפת קלוריות ועוד, ועובדת עם אפליקציות כושר אחרות בסנכרון.

מיי פיטנס פאל – MyFitnessPal

אפליקציה המאפשרת לעקוב אחרי הקלוריות שצרכנו ביממה – כדי לשמור על מאזן קלורי המתאים להרזיה או אורך חיים בריא. האפליקציה המושקעת הזו, שלה כבר 200 מיליון משתמשים מכל העולם, כוללת בתוכה אלפי מאכלים, ואף מאפשרת ״לסרוק״ מאכלים מסוימים ומיד לקבל את הקלוריות שלהם!

היא מאפשרת מעקב נוח אחרי מה שאכלנו, וגם אחרי האימונים שלנו, כדי שנדע בדיוק כמה קלוריות אנחנו מכניסים לעומת מה שאנחנו מוציאים, ואפילו מסוגלת לחשב את כמות הפחמימות, החלבונים והשומנים המצטברת של מה שאכלנו.

ביפיט לנשים – Workout for Women Fitness App

אפליקציה ייעודית לנשים שהיא מעין ״מאמן אישי״ שיסייע לכן להתאמן בבית תוך דגש על חיטוב, שריפת קלוריות, טיפים לכושר ותזונה, תזכורות מתי לשתות מים במהלך האימון ועוד. ״מדריך הכושר״ הזה מלווה בסרטונים באיכות גבוהה, הוראות מדויקות וסטים של חזרות, וממוקד בהשגת תוצאות שמתאימות במיוחד לנשים, ומבלי לבזבז זמן יקר (רוב האימונים באפליקציה בני 7 עד 10 דקות). אפליקציה נוספת ייעודית ומומלצת לנשים היא StrogHer.

ג׳ים שארק – Gymshark Training

אפליקציה שמציעה למעלה מ-70 תכניות כושר מובנות, עם למעלה מ-360 תרגילים שונים, בהתאם לצרכים ולהתקדמות שלכם, שאת כולם חיברו מדריכי כושר מוסמכים מהשורה הראשונה. זוהי למעשה ״ספריה״ של תכניות אימונים וכושר, שמאפשרת לכם להתאמן מהנוחות של הבית, אך מציעה תכניות אימונים מגוונות ומפורטות כמו בחדר הכושר. האפליקציה מתקדמת יחסית, עם סטים מובנים (כולל חזרות), מעקב אחרי ההתקדמות שלכם, יצירת תכניות אימונים מותאמות אישית, ועוד.

מאפ מיי ווק – Map My Walk

אפליקציה מעולה לחובבי הליכה וריצה, שמציגה את ההתקדמות שלנו על גבי מפה, ואפילו מציעה לנו מסלולים בהתאם לאזור בו אנחנו נמצאים, בהתבסס על מסלולים פופולריים של תושבי האזור או המלצות מעניינות למסלולי הליכה יפים, וכוללת גם לא מעט נתונים אחרים שיעזרו לכם לדעת כמה הלכתם, כמה קלוריות שרפתם, איך אתם ביחס לממוצע ולימים אחרים בשבוע, וכמובן האפשרות לשתף את המסלול שעשיתם ברשתות החברתיות.

פיטבאד – Fitbod

אפליקציה שתוסיף לכם מימד נוסף לאימוני הכושר שלכם – במכון הכושר או בבית. האפליקציה תלמד אתכם איזה תרגילים עובדים על איזה שרירים בגוף, תדרבן אתכם כיצד לפתח את השרירים ולהעלות בהדרגה את המשקל של המשקולות, כיצד לערוך אימוני כוח יעילים ומציעה מגוון גדול של תרגילים שתוכלו לעשות כדי להפעיל קבוצות שונות של שרירים ולהבין איזה שרירים עובדים בכל סוג של אימון, תוך ממשק מאוד מתקדם אך ידידותי וגרפי שאפשר ללמוד ממנו המון.

שכיבות שמיכה – Push Ups: 100 pushups trainer

אפליקציית כושר שתלווה אתכם עם תכנית מיוחדת: מ-0 למאה שכיבות שמיכה ביום תוך עשרה שבועות. האפליקציה נועדה לאמן ולעודד אתכם באופן הדרגתי להגיע ליעד ולהיות מסוגלים לבצע 100 שכיבות שמיכה ברציפות תוך עשרה שבועות (חודשיים וחצי) בלבד – שלושה/ארבעה פעמים בשבוע בלבד! האפליקציה בעיקר תעודד אתכם מבחינה קולית, ואתם יכולים גם לבחור את המוזיקה האהובה עליכם ברקע. לאפליקציה שלושה דרגות קושי בהן תוכלו להתייצב ולהתקדם: מתחיל, בינוני ומתקדם.

פביולס – Fabulous – Daily Self Care

לא עוד ״אפליקציית כושר״, אלא אפליקציה כללית "לתכנון סדר יום" ושיפור איכות החיים ומצב הרוח, שמשלבת גם אלמנטים של כושר, תנועה ומתיחות, לצד תזונה בריאה, קריאה, נשימה, חשיבה חיובית וטיפוח מערכת היחסים שלכם (אם יש לכם כזו), ואפילו שינה טובה ופרודוקטיביות. האפליקציה עושה שימוש בממשק ציורי מאוד כיפי וידידותי, ומציעה המון פיצ׳רים שיעזרו לכם לא לשכוח דברים חשובים, מלנגן מוזיקה שמחה כשאתם מצוברחים, מלסדר את המשרד או חדר העבודה כשאתם לא מרוכזים, ועד לקום שעה מוקדם יותר בימים עמוסים במיוחד. והאפליקציה כוללת גם ״אתגרים״ חביבים שאם תעמדו בהם תרוויחו ״נקודות איכות חיים״.

עלול לעניין אותך גם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button