פיגוע ירי בתל אביב הערב: 2 נרצחים וחשד לבני ערובה

פיגוע בתל אביב היום (07/04/2022) יום חמישי נטל עד כה את חייהם של 2 אנשים, בקרב יריות למול אחד המחבלים באזור בניה נוטרל המחבל, דווח עד כה על

פיגוע בתל אביב היום (07/04/2022) יום חמישי נטל עד כה את חייהם של 2 אנשים, בקרב יריות למול אחד המחבלים באזור בניה נוטרל המחבל, דווח עד כה על 3 מחבלים 2 מהם נמלטו וקיים מצוד מקיף אחר המחבלים הנמלטים.

בתיעוד מאת הדף "סטטוסים מצייצים" ניתן לראות כי אחד המחבלים מסתגר בבניין מגורים ומבצע פיגוע ירי בתל אביב וקיים חשד סביר לבני ערובה:

עדכון מהדקות האחרונות שמגיע ממגן דויד אדום פיגוע ירי בתל אביב: " 2 בני 30 פונו לבי"ח איכילוב תוך כדי החייאה ולאחר מאמצי הרופאים נקבע מותם. 3 פצועים קשה, בן 38, בת 28 ובן 20 לאיכילוב. 4 במצב קל, בן 30 לשיבא בתל השומר, בן 30ה לאיכילוב ו2 לוולפסון. שירותי הדם של מד"א סיפקו 145 מנות ומרכבי דם לבי"ח איכילוב."

לפי הדיווחים נעצר חשוד באבן גבירול, מקרה מזעזע של פגיעה בחיי אדם ולא מתקבל על הדעת הקלות בה הפגיעה בבני אדם חפים מפשע היא קלה, מצב מסוכן שכבר מדאיג ולא נראה סופו באופק, האם האזרחים במדינה יזכו למעט שקט ויוכלו לטייל עם ילדיהם בחוץ ברוגע? האם הצעירים יוכלו להמשיך לבלות ולצאת עם החברים שלהם? כרגע כול זה נראה כמו דמיון מופרך לחלוטין וקשה מנשוא לתאר עד כמה קל לקחת את חייהם של אזרחים תמימים עקב שנאה בלתי פוסקת שסופה לא נראה באופק כלל,

מה הבכירים במדינה שלנו מתכוונים לעשות רק אלוהים יודע, מתי יהיה לכולנו שקט גם זה לא ידוע האם מישהו ירים כפפה ויעשה מעשה שיפסיק את מסע הרציחות של השונאים שלנו שרק רוצים שנפסיק להתקיים? או שנמשיך לחיות במלחמה בלתי פוסקת כל חיינו ועוד הרבה דורות בהמשך.

שנת 2022 והסוף לא נראה קרוב כלל וכל מה שנותר לנו לעשות זה לקוות שיום יבוא ולפחות ילדנו יוכלו לחיות כמו שמגיע להם בהרגשה של ביטחון ושקט.

לעוד מאמרים שיכולים לעניין אותך:

משחקים לשניים | רשימת משחקי מחשב המומלצים עבור זוגות

מחירון רכב יד 2 – כמה דברים שחייבים לדעת על מערכת זמן אמת של יד2.

עלול לעניין אותך גם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button