סטטיק ובן אל כבר נפרדו ועכשיו הם מדברים על הכול

סטטיק ובן אל, הוכיחו בשבועות האחרונים שצרות באות בצרורות, הסערה של חשיפת הקלטות בהן בן אל מקלל ואומר דברים שלא יאמרו, בעיקר לגבי בנו

סטטיק ובן אל, הוכיחו בשבועות האחרונים שצרות באות בצרורות, הסערה של חשיפת הקלטות בהן בן אל מקלל ואומר דברים שלא יאמרו, בעיקר לגבי בנו, הסעירו את המדינה ויצרו הד שלא נראה כי הולך להעלם בקרוב. סטטיק מאידך, מואשם בבגידה וגם הוא נכנס לתוך סערת חרושת השמועות.

בראיון ראשון לגיא פינס, סטטיק בן ה 31, מספר על כל השתלשלות העניינים במערכת היחסים שלו. הקשר שהחל צולע, אשתו שרית, מייד לאחר הנישואין נכנסה לבית האח הגדול. סטטיק נסע לחו"ל והשניים לא בילו אף לא רגע יחדיו, לא נסעו לירח דבש ובעצם התרחקו זה מזו. הוא בחר לסיים את הקשר ולישון זמנית אצל חבר, בניגוד לכל השמועות על רומן עם אלה לי להב. סטטיק מכחיש את השמועות על ניהול הרומן עם אלה לי להב.

סטטיק טוען כי ההודעות שבגללן, לכאורה הוכח כי הוא ניהל רומן, לא היו עליו ושמו לא מופיע בהן. הכוכב מרגיש עצבות ומועקה לאור כל הבלגן שנוצר מסביבו ואינו מאשים אף אחד בחרושת השמועות. לדבריו, אין אשם אחד, אלו החיים. אנחנו מכירים איך משמועה, הכטל יכול להתהפך בחיים, גם אם אין בה גרם של אמת.

את כל השמועות לגבי סיפור הרומן, לכאורה של בן אל עם אלה לי להב, הפיצה ג'ריס שהייתה האקסית של אלה לי. היא אף השתתפה בקליפ של רון נשר שהתמקד ברומן האסור והכניס פלפל לתוך כל חרושת השמועות. סטטיק לא נשאר חייב ובכדי להוכיח את העובדה כי לא היה ולא נברא, הוא הגיש תביעה כנגד רון נשר, בגין לשון הרע בסכום של רבע מיליון שקל. התביעה הוגשה בעקבות השיר שנשר הוציא ובו הוא רומז כי סטטיק בגד באשתו עם להב.

הריאיון של סטטיק מגיע לאחר לא מעט סערות מסביבו. בן אל תבורי, הצמד הצמוד של סטטיק עמד בסערה תקשורתית לאחר שהודלפו שיחות שלו עם גרושתו ובו הוא מקלל את אורטל עמר ואומר על בנו "לא רוצה לראות את הילד יותר, הוא גמור". המשפטים בהם בן אל הזכיר את בנו באומרו מילים שזעזעו לא מעט אנשים, יצרו גל של תגובות קיצוניות כנגד בן אל. היו גם לא מעט שיצאו להגנתו וניסו להסביר שאורטל עמר היא לא שה תמים וככל הנראה היא זו שהדליפה את הקלטות שלא רק פוגעות בבן אל, אלא גם בבנו, תו.

עוד לא סיימנו עם הסערות של השניים וגם הפירוק שלהם כצמד מגיע ומפתיע את הצופים, את המעריצים ומוסיף עוד לא מעט פלפל לתוך כל מה שקשור בבן אל תבורי ולירז רוסו (סטטיק). הצמד הודיע על הפירוק לאחר שבועות של לא מעט כותרות, לא הכי נעימות לגבי השניים.

יש לציין כי השניים עשו חיל בשבע שנות שיתוף הפעולה בניהם. הם הכניסו לחיינו לא מעט להיטים עם קצב שלא נופלים מרמת השירים בחו"ל, סטייל אופנתי טיפה הזוי אך מלא בצבעים, לא מעט חרוזים ולעיתים גם נוצות. בעקבות פרסום הקלטות בהן נשמע בן אל מקלל את גרושתו וגם את בנו, חברת שטראוס החליטה להיפרד מבן אל ולהישאר רק עם סטטיק שיפרסם את מעדן הקצפת שלהם "מילקי". מטעם חברת שטראוס נמסר כי הם מודים לבן אל על שיתוף הפעולה ומאחלים לו בהצלחה במשך.

ממש באותו הזמן של פרסום הכתבות, גם חברת שטראוס התנערה מבן אל בעקבות התבטאויותיו האלימות וגם הופעתם של השניים בפני קייטנת ילדי עובדי "פלייטיקה". לאור כל זאת, מגיעה ההודעה על הפירוק שלהם. השניים מודים על הזמן שהיו צמד, על ההתבגרות המשותפת שלהם והגשמת חלום ילדות. הם הפכו להרכב העשור עם מיליוני צפיות, אלפי הופעות בארץ ובעולם.

השניים אומנם נפרדו, אך האם הסערות יחלפו גם? אנחנו בספק כי לשניים יש חיים ממש לא משעממים. אנחנו מאחלים להם בהצלחה, כבר לא יחד, אלא כל אחד לחוד.

 

לעוד נושאים שיכולים לעניין אותך:

עבודה בחו”ל תמיד הייתה החלום שלכם? בואו לגלות למה דווקא עכשיו זה הזמן

נירו לוי נפצע באורח קשה וכולם מתפללים לשלומו

עלול לעניין אותך גם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button