אילון מאסק הרעיד את עולמו של המיליארדר סרגיי ברין

אילון מאסק ואשתו של סרגיי ברין, ממייסדי גוגל ניהלו רומן שהוביל לגירושים של השניים, עפ"י דיווח מהוול סטריט ג'ורנל. ברין, חברו הקרוב של מאסק

אילון מאסק ואשתו של סרגיי ברין, ממייסדי גוגל ניהלו רומן שהוביל לגירושים של השניים, עפ"י דיווח מהוול סטריט ג'ורנל. ברין, חברו הקרוב של אילון מאסק אשר השקיע לא מעט במיזמיו של אילון מאסק, ניתק את הקשר העסקי עם מאסק ומשך את כל כספיו מהעסקים בהם השקיע. לטענת אילון מאסק, לא היה שום דבר רומנטי ובמילותיו: "זה בולשיט…"

על פי הדיווחים לניקול שנהאן, אשתו של אחד ממייסדי גולגל, סרגי ברין המיליארדר ולאיש שנחשב לעשיר בעולם, אילון מאסק, היה רומן בסתיו שעבר. השניים היו עד לא מזמן חברים קרובים וברין השקיע בטסלה, כך על פי הדיווח בוול סטריט ג'ורנל בערב יום ראשון. הגירושין של ברין משנהאן היו כתוצאה מהרומן, לכאורה, לפי הדיווח הנ"ל. הגשת בקשה לגירושין ע"י ברין הגיעה לאחר מספר שבועות מהידיעה על הרומן ולצדדים יש הבדלים שבליתי ניתנים לגישור, כך ציינו שני הצדדים.

ברין שהשקיע במהלך שנת 2008 כחצי מיליון דולר בטסלה, אותה ייסד מאסק, הורה ליועציו הפיננסיים למכור את כל השקעותיו בעסקים של מאסק, האיש העשיר בעולם. בזמן ששהנאן וברין היו כבר פרודים, אך המשיכו להתגורר יחד, תחת קורת גג אחת, החל הרומן בין מאסק לשהנאן, בדצמבר 2021 במיאמי, על פי הדיווח.

בין השניים החלה מתיחות ולחץ בעקבות משבר הקורונה והאחריות הנוספת בחייהם, ביתם בת השלוש. הרומן, לכאורה, בין מאסק לשהנאן החל בזמן פרידתו של מאסק מבת זוגתו, גרימס ולהם שני ילדים ובת נוספת שנולדה בפונדקאות באותו זמן בו החל הרומן. "זה בולשיט…. סרגיי ואני חברים ובילינו אפילו במסיבה ביחד אתמול. ראיתי את ניקול רק פעמיים בשלוש השנים האחרונות, כשהיו הרבה אנשים מסביבנו. שום דבר רומנטי", כך צייץ בטוויטר בנוגע לפרסומים על הרומן, לכאורה. עוד צייץ בקריצה "בכלל לא קיימתי יחסי מין במשך שנים".

חייו של מאסק, עלו לא מעט לכותרות בחודשים האחרונים וכל כותרת סוערת יותר מקודמתה. ב – Insider דווח כי נולדו לו בנובמבר האחרון זוג תאומים ממנהלת תפעול ופרויקטים באחת מהחברות בבעלותו, שיבון זיליס. סיפור מצמרר נוסף הגיע בנוגע לאביו, ארול בן ה – 76 על קשר אינטימי בינו לבין ביתו החורגת וממנה יש לו שני ילדים. ארול אמר ל"סאן" כי תרם את הזרע להמשך השושלת המשפחתית. בנוסף לכל הדרמה, מאסק הסתבך משפטית בעסקת הרכישה של טוויטר בסכום של 44 מיליארד דולר, כשבחר לרדת ממנה. המאבק בין טוויטר למאסק נבע ממכתב שהגיש עו"ד של מאסק בטענה כי טוויטר לא עמדה בהתחייבותה החוזית וטוויטר שדוחה את הטענות, בוחרת לקחת את מאסק לכותלי בית המשפט.

היינו אומרים שלא משעמם בעולמו של מאסק, אפילו לא לרגע.

לעוד נושאים שיכולים לעניין אותך:

זהות מינית אצל ילדים ואיך נערים בני 14 מתחילים לעסוק בזנות?

משחקי אגו בין גברים לנשים ולמה חשוב שתדעו שזה מיותר

עלול לעניין אותך גם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button