פייסבוק מגייסת עובדים מאירופה וישראל – במקביל מכריזה על כניסה לתחום המציאות וירטואלית

פייסבוק הודיעה על גיוס עובדים רבים למען פיתוח אפליקציה של מציאות מדומה. מעבר לגיוס הנרחב בתנאים נוחים ואטרקטיביים מאוד נשאלת השאלה האם זה ניסיון טשטוש?

פייסבוק הודיעה על גיוס נרחב של עובדים חדשים לחברה. דווח על גיוס של כ-10,000 עובדים מהאיחוד האירופאי בתווך של החמש שנים הקרובות, כמו כן הוכרז על גיוס של כ250 משרות בישראל. 

פייסבוק פרסמה הודעה בה הכריזה על גיוס נרחב במדינות הבאות גרמניה, צרפת, איטליה, ספרד, פולין הולנד ואירלנד. כמו כן גם הוכרז על גיוס של 250 משרות בישראל בלבד וזאת למרכז המחקר והפיתוח שנמצא בתל אביב. גיוס העובדים הגיע ביחד עם ההכרזה על כניסה לתחום של מציאות וירטואלית דרך משקפי VR.

מנהל המדיניות הגלובלית של החברה, ניק קלג פרסם: "כאשר אנו מתחילים את המסע שלנו לתוך חיי המטאוורס, הצורך במהנדסים בעלי מומחיות נמצא בראש סדר העדיפויות של פייסבוק" עוד הוסיף: "אנו מצפים לעבודה המשותפת עם ממשלות האיחוד האירופי כדי למצוא את האנשים הנכונים והשווקים הנכונים כדי לקדם זאת, כחלק ממאמץ גיוס עתידי בכל האזור".

המרכז בארץ שמגייס עובדים מתעסק בעיקר בפיתוח המטאוורס- צוותים המתעסקים בפיתוח המציאות המדומה של פייסבוק – FRL. כמו כן החברה מגייסת גם מפתחים, מנהלי מוצר, מהנדסי נתונים, מנהלי מוצרים, מעצבים ועוד. בין היתר ישנן תכוניות התמחות ומסלולים שאינם דורשים ניסיון קודם ומתאימים למסיימי לימודים גבוהים בתחום.

המטאוורס, הוא עולם של מציאות וריטואלית שם אנשים יכולים לקיים פגישות ולפעול יחד. פייסבוק חשפה לא מזמן את מה שהיא הגדירה כ "הצעד הראשון לתוך המטאוורס", הכוונה הייתה לאפליקציה שיתופית בה אפשר לקיים פגישות במציאות מדומה.

עדיין לא ברור האם הפרסום של פייסבוק עלך המהלך החדש הוא הכרזת תחרות מול העסקים בתחום או ניסיון טשטוש עבור הדימוי השלילי שהחברה קיבלה בעקבות החשיפות האחרונות. לפי המידע שפורסם בעדויות האחרונות, פייסבוק ביצעו מספר הפרות של תקנון השימוש שלה. בעקבות העדות של פרנסס האוגן, שהוזמנה לנאום ולתת עדות במספר מקומות אסטרטגיים ברחבי העולם, שם חשפה את הבעיות המנהלתיות של פייסבוק. בעקבות כך, נבנה כתב אישום חמור מאוד כנגד מארק צוקרברג והבכירים שלצדו אשר אחראיים על העסקים המנהלתיים של פייסבוק.

הניסיון לגייס עובדים בתנאים כה נוחים ומפתים מצטייר כמה שבא לפתות מדינות רבות באירופה להעלים עין מהבדיקות שלהם האם פייסבוק השפיעה לשלילה או אף פגעה במשתמשים. 

לעוד נושאים שיכולים לעניין אותך:

תסמונת פוסט קורונה: מה התסמינים ומה הסכנות שבתסמונת

כוכבת רשת פולניה מכרה את אהבתה באופן דיגיטלי ועשתה מזה מיליון

עלול לעניין אותך גם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button