קנאביס רפואי – חברת "קנאבו" הישראלית הכי גדולה באירופה

חברת קנאבו הישראלית עומדת להיות החברה הכי גדולה באירופה של שוק הקנאביס הרפואי. המריחואנה ממשיכה לעלות בבורסה וייצור הוופורייזר תופס תאוצה.

חברת קנבו הישראלית המתמחה בפיתוחי וופורייזר לחולים, מעוניינת לרכוש חברת קנאביס רפואי פרטית גרמנית בשם materia כולל מניותיה. השווי המוערך של חברת materia מוערך בכ-30 מיליון ליש"ט ההולכים להתווסף לשווי החברה הישראלית קנאבו שכיום נסחרת בבורסה בכ- 60 מיליון ליש"ט. מהלך זה יהפוך אותה לחברת מריחואנה הכי גדולה באירופה.

קצת על החברת קנאביס רפואי – קנאבו Kanabo:

חברת קנאבו נוסדה מתוך רעיון של מנכ"ל החברה אביהו תמיר שעבד בעבר עם חולי קנאביס רפואי בישראל. מטופל שהיה מקבל מרשם לקנאביס רפואי מהרופא היה מופנה לקבל פרחים ולעשן אותם. המליצו לחולים לעשן אותם עם טבק כדי שישרף יותר טוב ללא דאגה של העישון טבק שרק מחמיר את המצב הבריאותי לטווח הארוך.
בתחילת דרכו, אביהו ייסד את חברת הוופורייזרים " טבע טבע בע"מ" שעדיין מתפקדת בתור יבואנית הוופורייזר הראשית של ישראל. באותה תקופה אביהו עבר עם יותר חולים המשתמשים במריחואנה רפואית הבין אביהו שפיתוח וופורייזר לצורך רפואי הוא הכרחי בקרב החולים. מכאן נולד הרעיון לייסד את חברת קנאבו (Kanaco). 

חברת קנאבו עוסקת בפיתוחים לקנאביס רפואי. מנכ"ל חברת kanabo הוא אביהו תמיר. קנאבו פיתחה מעין סיגריה אלקטרונית המאפשרת שאיפה עם כמויות מדודות של מריחואנה. המוצר ייעודי לחולים המתמודדים עם כאבים כרוניים בחילות והפרעות שינה. החברה עוסקת בפיתוחים של CBD ולא רק THC. מכשירי האידוי החדשניים של החברה והפעולות הקליניות גרמו לחברה לעמוד בשווי של כ-55 מיליון ליש"ט.

ישראל היא אחת המדינות המובילות בתחום פיתוחים של הקנאביס. המדענים הישראלים הם הראשונים שזיהו את תרכובות הפעילות של המריחואנה עוד בשנות ה-60. הם אלה שזיהו גם את המערכת הקנאביאונידים בתחילת שנות ה- 90. לאחר שהקנאביס הרפואי קיבל אישור לשימוש רפואי עבור חולים הסובלים ממחלות כרוניות קשות, משרד הבריאות בישראל הקים את תוכנית הקנאביס הרפואי בשנת 2007 ונתן רישיונות לחוות קנאביס רפואי לייצר עבור חולים. ב-2011 מדינת ישראל הכירה בשימוש של קנאביס רפואי וכיום ישנם מעל ל 50 אלף חולים המשתמשים בקנאביס רפואי ומעל ל-8 חוות קנאביס המייצרות ומפיצות בארץ ובעולם.

חברת קנאבו, קנאביס רפואי, מריחואנה רפואית, וופורייזר

כאשר חברת קנאבו הישראלית תרכוש את החברה הגרמנית materia, היא תקבל עוגן מהשוק הגרמני שגלגול מכירות הקנאביס עומד על כ-200 מיליון ליש"ט בשנה. קניית החברה תאפשר לחברת קנאבו להשתמש ולמכור גם את המוצרים של החברה הגרמנית שהשיקה לא מזמן את טבליות מריחואנה רפואית למכשירי וופורייזר וסוגיהם.

מי שכמעט משיגה את חברת קנאבו הישראלית ומועמדת לכתר הנחשק לחברה הגדולה באירופה היא חברת קנאביס ישראלית נוספת בשם MGC pharma הנסחרת בבורסה בכ- 53 מיליון ליש"ט אחריי שספגה ירידה של 62%.

עלול לעניין אותך גם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button