אלן דלון מבקש המתת חסד אך זה לא כל כך פשוט

אלן דלון נולד בפרבר של צרפת ב8 לנובמבר 1935 הוריו התגרשו כשהוא היה רק בן 4 וכל אחד מהם מצא זוגיות נוספת והתחתנו בשנית.

אלן דלון נולד בפרבר של צרפת ב8 לנובמבר 1935 הוריו התגרשו כשהוא היה רק בן 4 וכל אחד מהם מצא זוגיות נוספת והתחתנו בשנית. הוא היה לומד בפנימייה קתולית אך לימודיו שם הופסקו בגלל התנהגותו עקב כך הוא עבר מספר מסגרות חינוכיות.

כבר בגיל 14 אלן עזב את הלימודים והתחיל לעבוד בקצב אצל אביו החורג. בגיל הבגרות 17 אלן התגייס לצבע לצי הצרפתי ושירת במלחמת הודו – סין הראשונה אלן סיפר לתקשורת שמתוך כל ארבעת השנים של השרות 11 חודשים מתוכם הוא ישב בכלא בגלל בעיות משמעת שהיו לו.

בשנת 1956 אלן השתחרר מהצבא על רקע התנהגותי וחזר לצרפת, לאחר מכן הוא עבד בעבודות שונות ומזדמנות כמו מלצר, סבל, איש מכירות וכדומה. בתקופה הזאת של חיו אלן הכיר שחקנית שמה הוא בריז'יט אובר וליווה אותה לפסטיבל הקולנוע של כאן, אז באותם השנים ככה אלן התחיל את דרכו כשחקן מוכר.

השחקן אלן דלון היה אחד מכוכבי הקולנוע הגדולים ביותר בצרפת, הגיע זמנו והוא ביקש לסיים את חיו בהמתת חסד ככה אמר בנו של אלן כשהתראיין לתחנת הרדיו הצרפתית RTL בחודש שעבר בצרפת. המתת חסד היא אסורה וכל התהליך אינו מתאפשר במדינת צרפת עקב סיוע להתאבדות.

לרגע זה השחק אלן דלון מתגורר בשוויץ ולכן כן קיימת אפשרות שיקבל אישור לעבוד המתת חסד עקב אזרחותו. במהלך הריאיון שנערך עם בנו בגלל הוצאת הספר החדש הבן של דלון סיפר על כוונותיו של אביו שצפוי לקבל אישור להמתת חסד בעתיד הקרוב לפני שמצבו הבריאותי הולך וידרדר. ההחלטה של אלן מגיעה עקב מותה של גרושתו שנפטרה שנה שעברה נטלי והלכה לעולמה כי סבלה מהידרדרות משמעותית בבריאותה עקב שבץ מוחי שעברה בשנת 2019.

כשביקשה לעבור המתת חסד היא סורבה כי התגוררה בצרפת והיא נפטרה אחרי שחלתה בסרטן הלבלב. זה נכון שהוא ביקש ממני אומר הבן של דלון על ההחלטה של אביו " אימא שלי גם בחרה לעבור המתת חסד אך למזלי היא לא קיבלה אישור על כך" אומר אנתוני דלון "אני לא רוצה להיות זה שמשתף פעולה עם ההליך הזה" "היה מאוד קשה להחזיק לה את היד ולראות איך החיים עוזבים אותה והיא נותנת את נשמתה"

"הלילה ההוא היה לילה מאוד קשה אבל זכינו ללוות אותה בדרכה האחרונה ולהיות לידה בשעות האחרונות לחייה עד שהיא הלכה לעולמה בשלווה" מספר אנתוני." מוסיף אנטוני שבספרו הוא מסרב להיות האיש שמוציא לפועל את תהליך המתת החסד עבור אביו וכי מי שהולכת לעשות זאת זאת אחותו אנושקה" 

נושא המתת החסד הולך וצף שוב ושוב לאורך כל המסע של יחסי הציבור של ספרו החדש של אנתוני דלון ולאחר עוד ריאיון נוסף עמו לכלי התקשורת הברזילאי הייתה הודעה ממנו שפורסמה ברשתות החברתיות שלו .

"אני רוצה להגיד תודה לכל מי שהיה איתי לאורך כל הדרך ותמשך בי כל השנים האלה אני מאוד מקווה שעתיד שחקנים שונים יראו בי מודל לחיקוי לא רק בעבודה שלהם אלה גם בחייהם האישיים בין כל הניצחונות והתבוסות שעברתי המון תודה לכם" כתב אלון דלון.

דלון שכונה בעבר אחד האנשים הכי יפים בעולם ושימש גם כזמר ואיש עסקים ובעבר כבר דיבר על כוונותיו לעבור את כל תהליך של סיוע בהתאבדות שלרגע זה הפך להיות רלוונטי

"המתת חסד זה דבר הגיוני וטבעי שאמור להיות אפשרי עבור כל אדם מגיע לשלב מסוים בחיים ורוצה לעבור אותו" אמר אלן דלון בשנה שעברה למגזין Paris Match מגיע שלב בחיים וגיל מסוים שיש לנו את הזכות לקחת את החיים לידיים שלנו וללכת לעולמנו בשלווה ובשלום ללא סיוע של מכשירים רפואיים בבתי חולים.

השחקן אלן דלון סובל מבעיות בריאותיות שונות הוא ביצע את הופעתו הפומבית בשנה שעברה שהלווייתו של ז'אן פול בלמונדו ואמר "זה לא היה כזה נורא עם הינו עוזבים יחד" אמר אלן לתקשורת באותו יום.

לעוד נושאים שיכולים לעניין אותך:

אהבה | זוגיות זאת עבודה לפניכם כמה דרכים לזוגיות בריאה

גברים | איך לגרום לסביבה הנשית להמשך אליכם יותר

עלול לעניין אותך גם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button