איך לבחור מתנות לעובדים לראש השנה? פפירוס מסבירים

חגי תשרי מתקרבים אלינו במהרה ואיתם השאלה הגדולה הנוגעת לבחירת מתנות לעובדים.  לכן, התייעצנו עם המומחים של חברת פפירוס והבאנו במיוחד בשבילכם כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור נכון. אז אם אתם מנהלי HR בארגונים גדולים או בעלי עסקים קטנים, זאת הכתבה בשבילכם.

בחרו מוצרים איכותיים לעובדים שלכם

הדבר הבסיסי אך החשוב ביותר ברכישה של מתנול לעובדים לראש השנה הוא תשומת לב לאיכות של המוצרים. הסיבה לכך היא פשוטה, המתנה מייצגת את הארגון שלכם ולכן אתם רוצים שהיא תהיה עשויה מהחומרים הטובים ביותר, בטכנולוגיה המתקדמת ובשיטת ייצור שמתאימה לסטנדרטים של הארגון שלכם. 

חשבו על הלוק והשימושיות של המתנות

מתנות שכובשות את הלב שלנו כבר מהשנייה הראשונה הן לרוב מתנות שנראות נפלא. חשוב כמובן שהן יהיו שימושיות ויאפשרו לקהל העובדים שלכם להשתמש במתנות באופן שגרתי אולם אין כמו המראה הראשוני. לכן חשוב לבחור במתנות שמשלבות בין שימושיות, יצירתיות ולוק מרשים בכדי שהעובדים שלכם יהיו מרוצים.

בדקו אופציה של מיתוג המתנות

קניית מתנות ממותגות לראש השנה היא דרך נהדרת להביא את המותג שלכם לראש התודעה של החברים ובני המשפחה של העובדים שלכם. לכן, בדקו אופציות של מתנות בעלות מיתוג איכותי אשר אף אחד לא יישאר אדיש אליהם ואשר ייצרו נחשקות של המותג שלכם. כיום יש מגוון של אפשרויות לרכוש מתנות ממותגות לראש השנה ומגיע לכם ולעובדים שלכם את הטוב ביותר. ממארזים שונים, דרך בקבוקי יין ממותגים ועד צנצנות דבש בצירוף ברכה – האפשרויות הן רבות ולכם רק נותר לבחור את האופציה המתאימה ביותר.

שימו לב מה המתחרים שלכם עושים

לכל עסק יש מתחרים ישירים או עקיפים אשר מביאים מתנות לעובדים בראש השנה. לכן, חשוב להכיר את התחרות שלכם על ליבם של העובדים הקיימים ועל העובדים הפוטנציאלים, כדי לדעת מה הסטנדרט בענף שלכם ולנסות להעפיל עליו ולפנק את העובדים שלכם. העניין דורש אמנם מעט ריגול תעשייתי הוגן אך הוא שווה את זה ומאפשר לעובדים שלכם לדעת שהם בחרו לעבוד בחברה שבאמת דואגת להם.

קחו השראות מחו"ל וחשבו מה אתם הייתם רוצים לקבל

העובדה שאנחנו חיים בעולם גלובלי ולחלק מהחברות יש גם סניפים מעבר לים מחייבת אותנו לצאת לסיבוב באינטרנט לפני כל רכישה של מתנות לראש השנה. שימו לב מה הקולגות שלכם מעבר לים רוכשים עבור ראש השנה שלהם וחג המולד, בקרו ברשת החברתית פינטרסט בכדי לקבל השראה ותחשבו מה אתם הייתם רוצים לקבל במתנה. כאשר תשימו את עצמכם בנעליים שלהם תוכלו להיות מדויקים בבחירה 

לסיכום: רכישה של מתנות לראש השנה היא אמנם לא משימה קלה אך היא מאפשרת לכם להעמיק את הקשר עם העובדים שלכם ולגרום להם לדעת שחושבים עליהם. לכן חשוב שתתנו דגש על עניין המיתוג של המתנות, האיכות של המתנות וכמובן של הלוק והפונקציונליות שלהן. בהצלחה וחג שמח.

עלול לעניין אותך גם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button