מהו מתקן רולאפ ובאילו מקרים מומלץ להשתמש בו?

  עסקים רבים עסוקים ללא הרף בקידום המכירות, ולשם כך, עליהם להשתתף באירועי קידום מכירות כשהם מוודאים שיש ברשותם את מתקני התצוגה המתאימים שיעזרו להם לבלוט וישפיעו בצורה משמעותית על מאמצי השיווק שלהם. 

כעסקים, אם אתם נמצאים בתערוכה, כנס או אפילו פותחים חנות חדשה, עליכם להציג את התוכן הפרסומי שלכם בצורה מושכת, ובולטת אך מבלי להסתבך יותר מדי, מה שאומר שאתם זקוקים למתקן תצוגה נייד ונוח שאפשר פשוט לשלוף בעת הצורך ולקפל בחזרה. 

כאן מתקן רולאפ נכנס לתמונה

רולאפ הוא מתקן תצוגה נייד שנועד להציג באנרים או פוסטרים מודפסים. למעשה כפי שנגזר משמו, את הרולאפ ניתן לגלגל כאשר אינו נמצא בשימוש, מה שהופך אותו לקומפקטי וקל לשינוע ממש. כאשר מגיע הזמן להקים דוכן באירוע, כל שאתם צריכים לעשות הוא לשלוף את הבאנר לפתוח אותו, למקם אותו ליד הדוכן או בכל מקום אחר שתרצו בכמה רגעים פשוטים, והופ – אף אחד לא יוכל לפספס אתכם. 

באילו מקרים מומלץ להשתמש בו?

כיום יש מבחר עצום של מתקני תצוגה, אך מתקן הרולאפ יכול לשמש אתכם באינספור דרכים:

  • תערוכות וכנסים – הוא נייד, מה שאומר שאתם יכולים להשתמש בו בכל אירוע. בנוסף, הוא מהיר וקל להתקנה, וחוסך לכם זמן יקר בשלב ההתארגנות.

  • קידום מכירות בחנות – בהשוואה לפתרונות שילוט מסורתיים, רולאפים הם בחירה מעולה לקידום מכירות בחנות. הם אלגנטיים, מושכים תשומת לב ולא תופסים הרבה מקום.

  • מצגות וסמינרים – שלא כמו פתרונות שילוט סטטיים, רולאפים לא דורשים התקנה, ומאפשרים לכם להקים את הדוכן שלכם במהירות ובאופן שלוכד את העין.

  • אירועי שטיח אדום – הקווים הנקיים והעיצוב המודרני מתאימים לתחכום של אירועים יוקרתיים, מה שהופך אותם לבחירה המועדפת על מארגני אירועים ונותני חסות.

  • שילוט זמני – מתקני רול-אפ מתעלים על פתרונות שילוט אחרים. הם יציבים, עמידים, שימושיים ויכולים לעמוד בתנאים סביבתיים שונים.

  • אירוע וירטואלי – מתקן תצוגה נייד יהיה הרקע המושלם לאירועים וירטואליים, סמינרים מקוונים, אולפני פודקאסט, שידורים חיים ועוד שלל אירועים שתרצו למתג בצורה מקצועית.

והדובדבן שבקצפת…

בעולם השיווק המודרני מתקנים אלו מציעים רב תכליתיות, נוחות, גמישות, התאמה אישית ועוד שלל יתרונות שיאפשרו לכם לקדם את העסק שלכם בכל מקום ובכל זמן. מה גם שכיום, ניתן להזמין מבית דפוס דיגיטלי מקצועי חבילה שלמה של מתקני תצוגה, כדי שתוכלו לעצב ללא מאמץ את הדוכן שלכם בכל אירוע קידום, וליהנות מפתרונות שיגרמו לעסק שלכם לבלוט בכל מקום בכמה צעדים פשוטים!

 

עלול לעניין אותך גם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button