ליאו מסי מתקבל בברכה בפריז סן ז'רמן – זה כבר חתום!

לפי הדיבורים שחקן הכדורגל הכי גדול בכל הזמנים ליונל מסי עוזב את ברצלונה וממש ברגעים אלו עומד לנחות בעיר האורות ולחתום עם הקבוצה פריז

ליאו מסי עושה היסטוריה שלא נראתה כמותה ולפי הדיבורים שחקן הכדורגל הכי גדול בכל הזמנים מסי עוזב את ברצלונה וממש ברגעים אלו עומד לנחות בעיר האורות ולחתום עם הקבוצה פריז סן ז'רמן. לאחר הנחיתה בפריז ליאו מסי יעבור סדרת בדיקות ואז יחתום וכל העולם יצפה באחד הרגעים הגדולים בהיסטוריה של הכדורגל.

לפי הדיווחים פריז סן ז'רמן שריינה את מגדל אייפל למסיבת עיתונאים ביום שלישי כנראה בשביל להראות את השחקן החדש הנוצץ שלהם לא רק ליאו מסי עוד לא חתם בקבוצה הצרפתית וכבר נוספו לחשבון אינסטגרם של פ.ס.ז' 1.2 מיליון עוקבים. 

לאחר הנחיתה של ליאו מסי בפריז ההודעה של מועדון הכדורגל פריז סן ז'רמן צריך לבוא בכל עת. אך לפי הרשתות החברתיות יש אותות אחרים רפאלה אשתו של נימר שלחה ציוץ שבו היא מברכת לבואה של אשתו של מסי אנטונלה. 

בשעות הקרובות פריז סן ז'רמן עורכת מסיבת עיתונאים בה היא ככל הנראה תכריז את ליונל מסי כשחקן החדש שלה בקבוצה תוגברו כוחות אבטחה באזור אך לפי הדיווחים ליאו מסי לא יוצג במגדל אייפל כפי שקבוצה תכננה אתר הספורט המוביל בארגנטינה דיווח שנימר וסרחיו ראמוס ניסו לקדם את העזיבה של מסי מברצלונה לצרפת.

לא רק ברצלונה איבדה את אחד משחקני הכדורגל הכי טובים בהיסטוריה שווי הקבוצה ירד בכ- 11%

( איבדה 137 מיליון אירו) עקב העזיבה הדרמתית של ליאו מסי ועוד תפסיד כ-77 מיליון משיווק ופרסום של השחקן המוערך ליאו מסי סיים את תקופתו העוטרת פרסים בברצלונה הוא שיחק הכי הרבה משחקים בהיסטוריה ( 778), כבש את שיא השערים (672), זכה ב35 גביעים ובהם – 10 ליגות, 7 גביעי המלך, 4 ליגת אלופות ו3 גביעי עולם.

במסיבת עיתונאים בו ליאו מסי מכריז ופורץ בבכי שהוא עוזב את ברצלונה הוא אומר: " מאוד קשה לי לעזוב אחריי כל כך הרבה שנים החיים שלי נמצאים כאן, הייתי משוכנע שהשנה אני ממשיך בקבוצה, בבית שלנו, זה מה שהכי רצינו. הגעתי לקבוצה כשהייתי רק בן 13 ועכשיו אני עוזב עם אשתי ושלושת ילדיי אני אסיר תודה על כל מה שחוויתי, המועדון גרם לי לצמוח ולהיות הבן אדם שאני היום אני תמיד אהיה אסיר תודה על כך".

ליאו מסי מתקבל בברכה בפריז סן ז'רמן - זה כבר חתום!

לפי הדיווחים בשעה האחרונה, ספרד ניסתה לסכל את החתימה בדקה אחרונה אך ללא הצלחה. נימר כבר מתרגש ומקווה שיצטרף מהר.

לפי הדיווחים של בפריציו רומנו עדיין ממשיך המשא ומתן עם פריז סן ז'רמן וכעת ישנם מספר סעיפים בודדים שעוברים בדיקה בשנית לפני החתימה הגדולה.

 

לעוד מאמרים שיכולים לעניין אותך:

סיפורי דיסני האמיתיים | אוסף הסיפורים המקוריים של דיסני

הסרת שיער בלייזר יתרונות וחסרונות

עלול לעניין אותך גם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button