אליפות העולם וגפן פרימו שככל הנראה תייצג את ישראל בטוקיו

אליפות עולם היא נושא שלוכד לעצמו המון צומת לב בעיקר בהחלטות מי הולך לייצג את המדינה בתחרות כול כך מפורסמת וההחלטה לשלוח את גילי כהן

אליפות עולם היא נושא שסופג המון צומת לב בעיקר בהחלטה מי הולך לייצג את המדינה בתחרות כול כך מפורסמת אליפות העולם וההחלטה לשלוח את גילי כהן באיגוד הג'ודו עשויה להשתנות, כהן סובלת מפציעה, פרימו לעומת זאת נמצאת בכושר שיא והוכיחה את עצמה באליפות העולם ואליפות אירופה.

בשבוע הבא יתכנסו יחידת הספורט הישגי ואיגוד הג'ודו על מנת לקבל החלטה על המשלחת הישראלית לאולימפיאדה בטוקיו. אף על פי שהקריטריון עד 52ק"ג נסגר, כיום הם עומדים בפני סוגיה חדשה, האם כדאי להחליף את גילי כהן בגפן פרימו במשלחת.

כזכור גילי כהן סוחבת פציעה מאז התחרות בגאנד פרי הוהוט, שאחריו סבלה מקרע ברצועות. לפני כשנתיים ממש אחרי שיקום ארוך, השתתפה בתחרות בגראנד סלאם אוסקה שביפן, אחרי כשישה חודשים בחוץ בגלל פציעה, הג’ודאית גילי כהן שבה לתחרויות וחזרה למירוץ על הכרטיס הבודד למשחקים האולימפיים בטוקיו 2020 במשקל של עד 52 ק”ג.

הבוקר (שישי) היא שבה למזרן בגראנד סלאם אוסקה שביפן, אך הפסידה בקרב הראשון שלה.

בשל הישגיה של פרימו באליפות העולם ואליפות אירופה והעובדה שכהן סוחבת פציעה, איגוד הג'ודו והיחידה לספורט הישגי יתכנסו בשבוע הבא כדי להכריע האם לשנות את הנציגה של המשלחת הישראלית עד 52 ק"ג למרות שהקריטריון נסגר אף שבאיגוד הג'ודו כבר החליטו לשלוח את גילי כהן בקטגוריית המשקל הזו (עד 52 ק"ג), המדליה של פרימו והעובדה שהיא נמצאת בכושר טוב יותר, עשויה לשנות את ההחלטה של מי שהולך לייצג אותנו באליפות וכנראה ההחלטה היא גורלית עבור שני המתמודדות.

בסוף כולם רוצים לייצג את המדינה שלהם בכבוד ומי שהולך לזכות בזה הולך גם להרגיש את כל הצומת לב עליו וזה לגמרי בוסט ענק לקריירה הספורטיבית של שניהן שצברה כבר לא מעט מחמאות לאחר עבודה קשה מאוד, פציעות רבות ומאמצים רבים על מנת להיות הטובות ביותר בתחום בספורט שהוא לגמרי לא פשוט אנחנו מקווים ששניהן יצליחו לעמוד בכל מה שנדרש על מנת לייצג את המדינה שלנו בכבוד ושהטובה ביותר תנצח ותזכה כמובן במדליה שמגיעה לה לאחר עבודה כלכך מרובה וקשה.

בריאות והצלחה למתמודדות.

לעוד מאמרים שיכולים לעניין אותך:

זוגיות – הסוד להצלחת הקשר 10 טיפים שאתם חייבים להכיר

קעקועים קטנים – מאגר של רעיונות לקעקוע הראשון שלך

עלול לעניין אותך גם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button