רצח תאיר ראדה: נפתח שלב ההוכחות במשפט החוזר של רומן זדורוב

רצח תאיר ראדה קרה בשנת 2006, אמא של תאיר אילנה ראדה התראיינה ברדיו-103 FM בנוגע לפתיחתו שלב ההוכחות במשפט החוזר של החשוד ברצח בתה

רצח תאיר ראדה קרה בשנת 2006, אמא של תאיר אילנה ראדה התראיינה ברדיו-103FM בנוגע לפתיחתו שלב ההוכחות במשפט החוזר של החשוד ברצח תאיר ראדה בתה, רומן זדורוב. בריאיון היא אמרה כי "אם יוכיחו לי שזדורוב הוא אשם, אני מורידה את הכובע". אילנה כזכור חושדת כי מישהו מהתלמידים בבית הספר הוא שרצח בתה והקדישה את חייה לסיוע בפתרון התיק וגילוי האמת. 

העדות הראשונה שהייתה של קצין המשטרה, יורם אזולאי. (מי שהיה גם העד הראשון במשפט הרצח לפני כ14 שנים) הקצין סיפר על הרגע בו הגיע לזירה בתא השירותים בבית הספר "המקום היה סגור, אחיה של המנוחה ניסה לפרוץ". בשלב זה אילנה התפרצה עליו בצעקה "אל תכניס את הילדים שלי לסיפור, נבלה".

בהתייחסות למעורבות של זדורוב בסיפור, אילנה הגיבה כי היא אינה יכולה להיות בטוחה שהוא באמת זכאי "במאת האחוזים, הלוואי ויכולתי לראות את כל החומר, הייתי יושבת עליו יום ולילה". עוד הוסיפה בכעס כי "לא ייתכן ששומרים ראיות פורנזיות בעקשנות רבה, לא רוצים לבדוק אותן ולהגיד 'זה מה יש'. לא בבית ספרי".

"לקחתי החלטה בחיים ללכת ולנבור בתיק ולמצוא את האמת לאמיתה. ראית גם שהסתירו חומרי חקירה שלא הובאו לבית המשפט ולא דנו בהם, ואתה אומר 'איפה כל החומר הזה? למה לא דנים בזה? למה לא מעלים אותם?' אתה עובר ומזדעזע", אילנה תקפה וביקרה בצורה קשה את התנהלות במשפט. 

לאחר שהקדישה את חייה לחקר האמת, היא סבורה כי תלמידים מבית הספר הם שרצחו את בתה, "אנחנו יודעים ש-15 ילדים ויותר היו בזירת הרצח בשעת הרצח, אנחנו יודעים שהיה סחר בסמים, יודעים על איזה תלמידים מדובר", עוד הוסיפה בנושא "הם נעצרו חודש לפני הרצח, על שיחות ICQ שהיו לתאיר עם תלמידים מסוימים. אנחנו היום הרבה יותר מגובשים". למרות החשדות הקשים כנגדם אילנה מסרבת לנקוב בשמות.

בעקבות ההחלטה שקיבל לפני כחמישה חודשים השופט בבית המשפט העליון, חנן מלצר, נפתח משפט חוזר בתיק של רומן זדורוב. הדיונים בשלב העדויות צפויים להיערך כפעמיים בשבוע בבית המשפט המחוזי בנצרת, המשפט צפוי להימשך כשנה. בראש ההרכב המשפטי יעמוד השופט אשר קולה, בנוסף ידונו בתיר גם השופטים דני צרפתי ותמר נסים-שי. 

המשפט החוזר אושר לאחר שקבע השופט מלצר כי יש לבחון במשפט חוזר מספר נושאים שהועלו על ידי עורך הדין של זדורוב, ירום הלוי… "די בכך שיש ראיות, או עובדות המצביעות על היתכנות לשינוי תוצאת המשפט לטובת המבקש", פסק.

לעוד נושאים שיכולים לעניין אותך:

לב טהור חברי הכת מנסים להגיע לאיראן: “עסקת שליט תיראה כמו משחק ילדים ליד זה”

כוכבת רשת פולניה מכרה את אהבתה באופן דיגיטלי ועשתה מזה מיליון

עלול לעניין אותך גם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button