דור מיכה חוזר אחרי פרשת הקטינות | כנראה שלא יסכם עם ב"ש

דור מיכה ככל הנראה לא ישחק בהפועל באר שבע השנה. סוכנו רונן קצב התראיין ביום (שני) לתכנית ב103FM והסביר "הפועל באר שבע מעולם לא פנתה לאנורתוסיס

דור מיכה ככל הנראה לא ישחק בהפועל באר שבע השנה. סוכנו רונן קצב התראיין ביום (שני) לתכנית ב103FM והסביר "הפועל באר שבע מעולם לא פנתה לאנורתוסיס, ודור מיכה לבדו לא סיכם אף תנאי עם ב"ש ובטוח לא חתם עמם על חוזה".

רונן קצב מוסיף  "לדור יש חוזה בקפריסין והוא לא חתם בב"ש כולם אומרים שהוא סיכם שמעבירים אותו ממקום למקום. אני לא יכול להגיד שקבוצות לא מתעניינות בו אך כפי שאמרתי הוא חתום בקפריסין מצטער להרוס לכם את החגיגה המוקדמת.

האם יתנהל משא ומתן עם דור מיכה: 

רונן קצב – "לדור מיכה יש סעיף שחרור כתוב של 100 אלף יורו אך כפי שנאמר ב"ש לא פנתה לשחקן וגם לא לקבוצה שהוא חתום בא התהליך הוא קודם כל הפניה לשחקן ובדיקת מעמדו לאחר מכן מסכמים תנאים ואז מחכים לתשובה לאחר התשובה פונים לקבוצה לבדוק זה התהליך גם אם הוא חופשי בכל מקרה אם השחקן לא מסכם התהליך לא מתחיל והפועל ב"ש עוד לא פנו למיכה ולכן ב"עונה הבאה" צפוי שלא נראה את מיכה משחק אצל בירת הנגב"

בתקופה האחרונה רבים מגבים את שני הכדורגלנים:

רונן קצב – "כשמישהו חשוד במשהו גם אם נשים את שני הכדורגלנים בצד אנחנו כחברה צריכים לחשוב איך מתנהלים עמו בצורה נכונה האם כבר בשלב החשדות צריך להטיל עליו סנקציות כלכליות וחברתיות? הרי אתה חף מפשע כל עוד לא הוכיחו שאתה אשם לפחות ככה בעיניי זה צריך להתנהל דור פרץ אמר בזמנו ששחררו אותם מהמעצר יותר מידי בפזיזות ואני מסכים עם דעתו.

הבעיה במדיה שכולם מנסים כמה שיותר מהר לתלות את החשודים. אני לא מצדיק אותם אבל כל עוד הם בגדר חפים מפשע למה ישר להעיף אותם מהכדורגל מה הם אמורים לעשות ? כדורגל זה החיים שלהם והמקצוע שלהם דור מיכה ועומרי אצילי יצאו זכאים ולא חושבים שיש להם על מה להתנצל בפני הנערות".

עלול לעניין אותך גם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button