הותר לפרסום: פרופ' אריה לוין מואשם בהטרדות מיניות במסווה של טיפול

הותר לפרסום - כיממה אחרי שנעצר הרופא הבכיר מבית החולים וולפסון בחשד לעברות מין, נקבעה הארכת מעצרו בבית המשפט השלום בתל באביב.

הותר לפרסום – כיממה אחרי שנעצר הרופא הבכיר מבית החולים וולפסון בחשד לעברות מין, נקבעה הארכת מעצרו בבית המשפט השלום בתל באביב. בית המשפט פסק להאריך את מעצרו בכ4 ימים והתיר לפרסום את השם של הרופא החשוד: פרופ' אריה לוין.

לוין עבד כמנהל היחידה לגסטרואנטרולוגיה ותזונת ילדים בבית החולים וולפסון בחולון. לפי התלונה, עולה כי פרופ' לוין חשוד בבעילת קטינה שלא בהסכמה ובמעשה מגונה, לפי החשד הקטינה בת פחות מ14. מהמשטרה הוגשה בקשה להאריך את מעצרו בתשעה ימים. לפי פסיקת השופטת, דנה אמיר נקבעה כי "יש חשד סביר" ומעצרו הוארך עד ה7 באוקטובר.

מטעם בית החולים נמסר: "מאז נודע דבר המעצר אנחנו מזועזעים מהחשדות החמורים ובטוחים שתתקיים חקירה מקיפה וממצה. כמובן שנסייע למתלוננת ככל שנוכל". עוד הוסיפו כי: "בית החולים לא הכיר את החשדות עד היום, התלונות הועברו ע"י הממונה על הטרדות מיניות שעל-פי חוק מדווחת ישירות לגורמי האכיפה. בעקבות פנייתה נפתחה החקירה.

בית החולים מגלה אפס סובלנות כלפי אלימות מינית בפרט וכל התנהגות שאינה עומדת בסטנדרט האתי בכלל". על פי דבריו של נציג המשטרה מדובר בחקירה שמתרחשת כבר חודשיים וחצי, בהתרת בית המשפט החקירה הפכה גלויה ובתיק יש כרגע מספר מתלוננות כנגדו, שתיים מהן היו קטינות בעת בוצעו כביכול העברות.

לפי העולה מן חקירת המשטרה פרופ' לוין ביצע את המעשים בהם הוא מואשם במסווה של בדיקות, אבחון וטיפול רופאי. עוד הותר לפרסום שהחקירה נפתחה עם הגשת תלונות במשטרה בנוסף לאיסוף עדויות ממספר נשים נוספות, מכל העדויות עולה כי פרופ' לוין ביצע מגוון עבירות מין שונות בבית החולים כמו גם בקליניקה פרטית, כל זמן בו הגע, לכאורה מוצג כחלק מתהליך האבחון והטיפול הנדרש. 

ליאור אפשטיין, עורך הדין של פרופ' לוין הצהיר בסוף הדיון: "מדובר בתיק שהמשטרה חייבת לחקור, חייבת לבדוק תלונות מהסוג הזה, טענות מהסוג הזה. אנחנו כאזרחים חייבים לא לגזור את דינו. ראיתם שהפרופסור התייצב בפני בית המשפט, כל מעשיו הם להעביר את הנתונים המדויקים, להראות שלא הייתה כוונה לפגיעה בבנות."

עוד הוסיף כי: "נושא אופי הבדיקה הוא נושא ששנוי במחלוקת, זה ויכוח של רופאים שמאמינים באבחנה כוללנית. ב-2015 הייתה ועדה שהתעסקה בזה, הוא בעצמו פרש מזה אז. זה לא אירוע אוטומטי, זה אירוע הרבה יותר מורכב. המשטרה סבורה שהפעולות האלה הן עבירת מין, אנחנו טוענים שהן פעולות של רופא".
במהלך היום עלו ברשתות ובאתרי חדשות שונים, מספר עדויות של בנות שבחרנו לחשוף ולשתף את האירועים של ההטרדה המינית, שלכאורה מואשם בהם הרופא.
לעוד נושאים שיכולים לעניין אותך:

עלול לעניין אותך גם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button