פרסום עסקים בארבעה שלבים שאתם חייבים להכיר

פרסום עסקים ובכל מה שקשור לעולם הרשת קיים המושג משפך שיווקי, זהו אחד הדברים החשובים ביותר שיש בכל מה שניקרא שיווק דיגיטלי

פרסום עסקים ובכל מה שקשור לעולם הרשת קיים המושג משפך שיווקי, זהו אחד הדברים החשובים ביותר שיש בכל מה שניקרא שיווק דיגיטלי. כל עסק או מוצר שאתם מחזיקים או מוכרים בעצם מחייב משפך שיווקי, זוהי אחת מהטכניקות הכי טובות להגדלת המכירות ופרסום עסקים.

משפך השיווק מייצר תהליך מהרגע הראשון שהלקוח שלכם פוגש בעצם את המוצר או את העסק שלכם, אפילו שהוא לא מכיר עדיין את מה שאתם מוכרים או מפרסמים. כל התהליך הזה בעצם גורם להפוך את הלקוח להיות הרוכש בסופו של התהליך. המשפך השיווקי מייצר קהל שלא מכיר את מוצר או את המותג אותו אתם מוכרים או העסק אותו אתם מנסים לפרסם ומעביר אותו ארבעה שלבים, שהשלב האחרון הוא בעצם הרכישה.

ארבעה שלבים פשוטים לפרסום עסקים והגדלת המכירות:

  1. חשיפת המוצר זהו השלב הראשון של הלקוח בהכרת המוצר אותו אתם מפרסמים, רוב האנשים לא יתעניינו וימשכו הלאה מבלי להתעכב על המוצר יותר מידי, אבל כן יהיה את האחוז אשר יתעניין יותר מאחרים. התוכן שפרסמתם מושך את אותם הלקוחות יותר מאחרים בגלל פרסום עסקים מוצלח והמשפך השיווקי. במידה ומס לקוחות אכן התעניינו ככל הנראה שהתוכן שלכם סקרן את הלקוחות והם שמו לב לסרטון או לתמונה שפרסמתם. עקב כך הם מעוניינים לדעת יותר על המוצר או העסק שלכם.
  2. סקרנות זאת הפעולה השנייה למשפך השיווק מוצלח ופרסום עסקים, במידה והצלחתם לייצר סקרנות אצל הלקוח ועוררת התעניינות, דעו לכם שכרגע אותם הלקוחות רוצים לדעת כל מה שקשור לעסק ולמוצר שלכם. זה בדיוק הזמן לתת עוד פרסום עסקים ולקדם עוד תוכן איכותי. בנוסף אפשר לציין טיפים שונים וכמובן הסבר ברור על המומחיות שלכם, המקצועיות שאתם מציעים וגם כל מה שהשרות שלכם מציע ללקוח המתעניין.
  3. איך תדעו אם הגעתם לשלב השלישי, כאן הקהל שהתעניין במוצר או בעסק שלכם כבר אתכם. כל מי שכבר ראה את התכנים ונחשף אליהם, הבין מה היתרונות והחסרונות במה שאתם מוכרים. כנ"ל גם לגבי תועלת המוצר. הלקוח כבר יודע מה חשוב לו ומה הוא צריך מכם בשלב הזה. הלקוח עוד מתלבט כמובן ושוקל, אבל זהו לפעמים תהליך מאוד קצר עד שמגיעים לרכישה. כאן צריך לתת פוש קטן על מנת להגיע לסוף התהליך.
  4. השלב הסופי והאחרון רכישה. זה הזמן כשהלקוח שלכם כבר בטוח בכם וסומך על המוצר והשרות שאתם מציעים. הלקוח כבר יודע את כל התהליך אחרי הסבר מעמיק מכם ובזכות פרסום עסקים שעשיתם, גרמתם לו להתאהב במוצר ואף לרצות אותו. כאן הלקוח מבצע משפך שיווקי, קיימת כאן גישה פסיכולוגית של לדעת לאהוב ולסמוך = להכיר את המוצר, לאוהב את המוצר, לסמוך על המוצר עד שלב הרכישה. המשפך השיווקי בעצם נותן לנו ידע ברור לגבי שיווק ופרסום עסקים מה שעוזר גם לתת מענה ברור וטוב עבור הלקוח שלכם בכל שלב שהוא זקוק.

אחרי שהבנתם את ארבעת השלבים למה צריך ללמוד את זה?

משפך שיווקי ופרסום עסקים זהו אחד הדברים החשובים ביותר בכל התהליך שנקרא שיווק דיגיטלי, התוכן של המשפך נותן התייחסות בדיוק לאותם השלבים שעכשיו קראתם ולמדתם. מהרגע שהלקוח נהפך להיות פוטנציאלי עד לרגע שהוא מכיר את המוצר או העסק שלכם עד הרגע אותו הוא מחליט לרכוש אותו בפועל, מה שהופך אותו לעוד מהרבה לקוחות משלמים. בקורס הנ"ל נעבור אתכם שלב אחר שלב עם הסבר ברור, איך השיטה הזאת עובדת. על מנת שתוכלו להבין הכול לפרטי פרטים ותקבלו את המידע הכי חיוני עבור פרסום העסקים שלכם, תלמדו לעשות זאת בצורה שתמשוך אליכם המון לקוחות.

עלול לעניין אותך גם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button