Superhot: Mind Control Delete

Superhot קיבל מחמאות רבות מאז שיצא לאור, אי שם ב-2013. לאחרונה, הגיע אלינו משחק ההמשך שלו, Mind Control Delete

Superhot קיבל מחמאות רבות מאז שיצא לאור, אי שם ב-2013. לאחרונה, הגיע אלינו משחק ההמשך שלו, Mind Control Delete, שלוקח את הקסם של המשחק המקורי ומכניס פנימה אלמנטים נוספים שמוסיפים קצת יותר פלפל לחוויה.

Superhot המקורי הינו משחק יריות בגוף ראשון שנוצר ופותח באופן עצמאי על ידי צוות קטן במסגרת האקתון . מטרת המשחק פשוטה; למדיי, לחסל את כל היריבים האדומים בסביבה הלבנה ולשרוד עד סיום השלב בחיים. אבל יש פה קאץ’ מעניין, הזמן זז רק כאשר השחקן זז. זאת אומרת, כאשר ירו עליכם כדור, כל שעליכם לעשות על מנת לקנות לעצמכם עוד זמן הוא לא לזוז.

המשחק Superhot המקורי זכה להצלחה רבה בעיקר בגלל פשטות העיצוב, הזמינות שלו לפלטפורמות שונות וכמובן בזכות מכניקת המשחק הייחודית והמרעננת הזו. משחק ההמשך, Mind Control, משתמש באותה הטכניקה המרכזית ובאותה הגרפיקה והשפה העיצובית. הסביבה עדיין לבנה, האויבים עדיין אדומים והשפה העיצובית נשארה פשוטה ועדיין משתמשת באלמנט הדמויות הנשברות כמו במקור.

המשחק Superhot כולו מתנהל בסוג של דיאלוג מוזר בין השחקן למחשב ומדובר באווירה שיכולה להתקבל כמטרידה עם אלמנטים של משחק אימה בסגנון מותחן פסיכולוגי, אבל מטופש מאוד, שלא ממש נחמד לשחק בו לבד בלילה. אבל הסירו דאגה מלבכם ישנן מספיק בריחות הפוגות של הומור דיי מטופש שמצליח להפיג את המועקה הנבנית במהלך כל השלבים.

כל שחקן עכשיו יקבל שלושה לבבות שישמשו כמובן, כמד חיים, כך שפגיעה אחת לא תגרום למוות. שדרוג מגיע בעקבות שינוי משמעותי שבוצע בעיצוב השלבים. לעומת המשחק המקורי, השלבים ב-Mind Control מתכונתיים באופן קצת שונה. זאת אומרת, השלבים יתרחשו, לדוגמא, במועדון ריקודים. כל השלבים באותו חלק יהיו במועדון אך כל שלב יתחיל במקום שאינו קבוע והאויבים לא יופיעו במקומות קבועים או עם נשקים קבועים.

אבל איך זה בדוק מתקשר למכניקת 3 הפסילות? כאשר האויבים נוצרים בחוסר הגיון הם יכולים להופיע מאחוריך וללא התראה מוקדמת, מכניקת 3 הפסילות מונעת מוות מיותר וחזרה על אותו השלב פעם נוספת.

מעבר לכך, בין כל חלק יוכל השחקן לבחור בין שיפורים שונים לדמות שלו. השדרוגים יכולים להיות לבבות נוספים, זמן טעינה מהיר יותר של נשקים, תנועות מהירות יותר וכדומה. לשדרוגים יש משמעות רבה, והם תורמים לעידוד חופש הבחירה במשחק. במשחק המקורי עקביות השלבים גרמה ברוב הפעמים לתיקון טעויות השחקן באופן שיטתי וטכני כך שבעצם הצטמצם חופש הפעולה של השחקן לפעולות בודדות אותן חייב לבצע על מנת לעבור את השלב. על ידי הוספת בחירת השיפורים יוכל השחקן לבחון את יכולותיו באופן אובייקטיבי ולהחליט מה ירצה לשפר על מנת להגדיל את הסיכויים שלו לעבור את החלק הבא בשלום.

לסיכום, Mind Control Delete הוא לא ממש משחק המשך ל-Superhot המקורי אלא סוג של הרחבה. בגדול, חווית המשחק לא שונה בהרבה מהמשחק המקורי למעט שינוי קל במכניקות המשחק אשר משפרות אותו במקצת ומוסיפות בעיקר לתחושת הרנדומליות של השלבים, ובכך, מרחיבה את מספר הבחירות ששחקן צריך לבצע על מנת לעבור את השלב בהצלחה. מומלץ מאוד לשחק בVR .

לעוד נושאים שיכולים לעניין אותך:

אילון מאסק הרעיד את עולמו של המיליארדר סרגיי ברין

Chronos Before the Ashes

עלול לעניין אותך גם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button