רישום קבלני – מה זה בכלל אומר? המומחים של חברת GAM גלאור מסבירים

אם בעבר בעת הזמנת קבלן לעבודות בניה ושיפוצים הייתם מחזיקים חזק אצבעות ומייחלים שאכן מדובר בבעל מקצוע אמין ומיומן, כיום עומד לרשותכם כלי שנותן לכם סוג של אינדיקציה שאכן כך הדבר – רישום קבלנים. חוק רישום קבלנים חוקק כבר בשנת 1969, ובבסיסו הוגדרו תקנות שונות, אשר עם השנים התעדכנו. על פיו, כיום, רק קבלנים רשומים יכולים לבצע פרויקטים בסדר גודל נרחב מבחינה כלכלית (אם לפרט: מעל 100,000 ₪ עבור ענפי בניה ראשיים ומעל 50,000 ₪ עבור ענפי בניה משניים), מה שיוצר מגבלה אמיתית, עבור קבלנים שאינם רשומים. 

רישום קבלנים גם מאפשר להשתתף במכרזים ציבורים וממשלתיים, כלומר שאם אינכם קבלנים רשומים תהיו מנועים מהשתתפות במכרזים, לא משנה כמה מוכשרים ומסוגלים תהיו. 

דבר נוסף שחשוב לתת עליו את הדעת הוא שלאחר רישום קבלנים, ניתן להעסיק עובדים זרים ישירות, מה שיכול לשמש ככוח עזור משמעותי. לבסוף, לקבלן רשום יש מוניטין טוב יותר, והוא נתפס כאיש מקצוע שכדאי לעבוד אתו, שכן ההכרה בו מתפקדת כחותם איכות ומגדילה את הביקוש לשירותיו. 

אהבתי. איך נרשמים?

כאן המומחים של גלאור נכנסים לתמונה. כיוון שלא לכולם יש את הזמן או האפשרות להתעסק בכל הבירוקרטיה, חברת גלאור נחלצת לעזרה, עם שירות המתאים וזמין לכל אנשי המקצוע בענפי הבניה השונים. לחברת גלאור יש ניסיון עשיר והמון הצלחות מוכחות מול רשם הקבלנים, כך שיכולה לעזור לכם לסמן וי על המשימה, ולהירשם בפנקס הקבלנים בהצלחה, תוך זמן קצר ממש. 

רישום קבלנים מתנהל מול רשם הקבלנים, הנחשב לאוטוריטה הרלוונטית במשרד הבינוי והשיכון. וכדי שלא ייווצרו עיכובים, צוות החברה ידאג להגיש את הבקשה בכפוף לכל הנהלים, ידאג לאסוף את כל המסמכים הנדרשים, ולעשות את כל הפעולות הנדרשות כדי שתקבלו תשובה חיובית ותהפכו לקבלנים רשומים, בתהליך חלק ומאוד יעיל. 

כמובן שישנם תנאים בסיסיים שחשוב לעמוד בהם לאורך התהליך, כמו למשל:

עליכם להיות בעלי ניסיון נרחב, בהתאם לדרישות הענף. כמו כן כדי להפוך לקבלנים רשומים עליכם להיות בעלי יכולות מקצועיות מעולות ולהנפיק את כל האישורים הדרושים. בתחומים שונים, מלבד ניסיון תידרשו גם בהשכלה מתאימה, ויש לקחת בחשבון שלא פעם, הרשם יערוך לכם מבחן ידע. לבסוף, תנאי חשוב הוא שלא יהיו לכם הרשעות בעבירות הקשורות למקצוע, או רישום על פשיטת רגל. 

העזרה של צוות מומחים מקצועי תעזור לוודא שאתם עומדים בכל התנאים הנדרשים, ותאפשר להגיש את הבקשה בצורה נכונה, כך שתתקבל בקלות. 

המומחים של גלאור גם ישמחו לעזור לכם להשתדרג ולהעלות את הסיווג שלכם. כך תוכלו להעלות את הרף במקביל, לקחת על עצמכם פרויקטים עוד יותר גדולים ורווחיים כלכלית, ולמצב את עצמכם במקום גבוה בתחום שבו אתם עוסקים. 

בקרו באתר https://gam.org.il לפרטים נוספים!

עלול לעניין אותך גם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button