"חיים אתגר נגד ראשי העיר "אנשים נזקקים לא מקבלים עזרה

חיים אתגר יוצא בהצהרה נוקשה לראשי העיר בגלל הדרישה של האומנים לסכומים גבוהים להופעות ליום עצמאות - אני לא מבין אין נזקקים עריריים ניצולי שואה

חיים אתגר יוצא בהצהרה ברשת החברתית טיקטוק עם סרטון הסברה, למה כל ראש עיר שישלם לאומנים את הסכום שהם דורשים להופעה אחת ביום העצמאות צריך להתפטר. המון נזקקים שאין להם מה לאכול בבית שישנים בלי חימום, ניצולי שואה ללא עזרה מהמדינה. "מה עם הזקנים, ניצולי שואה, עריריים שאין להם איפה לגור שזקוקים לכסף הזה שאתם מבזבזים אותו"?

חיים אתגר בהצהרה נוקשה לראשי העיר בטיקטוק – 

בעקבות הפרסומים שיצאו על הדרישה של עומר אדם ועוד אומני ישראל על התשלום של הופעות, חיים אתגר מי יצאת צדיק יוצא במסר נוקשה מאוד. עם כל הכבוד לאומנים ואני אוהב את כולם, ראש עיר שמוציא רבע מיליון על הופעה של 45 דק צריך לתלות את הנעליים ולהתפטר. 
שימו לב לדרישות של האומנים עומר אדם דורש להופעה ליום העצמאות כ250 אלף שקל עבור 45 דק, עדן חסון דורש 200 אלף ומשה פרץ דורש כ180 אלף, כל זה עבור הופעה אחת ביום העצמאות אומר בכעס: אין לכם ראשי העיר על מה להוציא את הכסף? כיום יש המון נזקקים בארץ שצריכים אתכם שאין להם איך להתחמם בחורף.

קו העוני בישראל כ21% מתקשים כלכלית מאז הקורונה –

כמעט כל משפחה חמישית בישראל כיום נמצאת מתחת לקו העוני. עבור המשפחות האלה ההתמודדות היום יומית אינה פשוטה. כלל הם מתמודדים עם מחסור במשאבים בהזדמנויות ובהכרה החברתית והכבוד החיים בעוני, מעסיקים משפחות יום יום בדאגות איך לשרוד את היום התמודדות עם יוקר המחייה חובות. חוסר באוכל ובחימום בחורף מאז הקורונה כ21% אנשים מתחת לקו העוני משבר הקורונה הוביל את רוב המשפחות למצב חמור ביותר מבחינה כלכלית ולכך חיים אתגר מתייחס שלממשלה וראשי העיר אמור להיות אכפת מאזרחים הזקוקים לעזרה הזאת ואין להם אותה מקום להזמין אומנים הדורשים כרבע מיליון שקלים להופעה.  

חיים אתגר – 

חיים אתגר נולד למשפחה ישראלית בארצות הברית, היה עובד כעיתונאי מאז התיכון בעיתונים מעריב ומעריב לנוער. למד משפטים הוא ידוע כמגיש התוכנית "יצאת צדיק" ותופס בעלי מקצוע עסקים חנויות ועוד שמרמים אנשים תמימים משנת 2017 הנחה את התוכנית "המתחזים"  משנת 2019 מנחה את התוכנית "יצאת צדיק" החל משנת 2020 חיים אתגר מנחה את התוכנית "החשיפה" שבקשת בערוץ 12. בנוסף הוציא "סרט דוקומנטרי בשמו אבא אתה כבר לא ילד" שמה הוא חושף את חייו האישיים.

 

לעוד נושאים שיכולים לעניין אותך:

הותר לפרסום: פרופ’ אריה לוין מואשם בהטרדות מיניות במסווה של טיפול

מסעדות בצפון | שלושת המסעדות הטובות ביותר באזור הצפון

עלול לעניין אותך גם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button