מייקרוסופט מתרחבת ותצטרך כ-2500 עובדים

מייקרוסופט מגדילה את הכוח שלה בישראל ופותחת חמישה מרכזי פיתוח - בת"א, הרצליה, ירושלים וב"ש המיקום החמישי עוד לא סגור.

מייקרוסופט מגדילה את הכוח שלה בישראל ופותחת חמישה מרכזי פיתוח – בת"א, הרצליה, ירושלים וב"ש המיקום החמישי עוד לא סגור מרזי הפיתוח הראשונים שיוקמו הם בת"א ובהרצליה וגדולים יהיה 25 אלף מ"ר ו-17 אלף מ"ר. על מנת לאייש את מרכזי הפיתוח החדשים תצטרך מייקרוסופט להכפיל פי 2.25 את שורותיה ולהעסיק בין 2000 ל-4500 בני אדם.
החברה כבר החלה בגיוס המאסיבי למגוון משרות – מניהול בתחום הפיתוח ועד למשרות ג'וניור וסטודנטים בשנה וחצי האחרונה הגדילה מייקרוסופט את מספר העובדים שלה בכ-30% החברה כיום פרוסה בכל רחבי הארץ ומחפשת כל הזמן להתרחב.

במטרה להתרחב היא מייקרוסופט פותחת בשנים הקרובות חמישה מרכזי פיתוח חדשים כדי לאכלס את המספר הגדול של העובדים שצפויים להתקבל לשורותיה בזמן הקרוב. בתחילה תפתח קמפוס בתל אביב על מנת לאכל מעל ל-1000 עובדים חדשים בנוסף לעוד מעל ל-1000 עובדים חדשים בהרצליה. 

במייקרוסופט מעוניינים גם כן להתרחב לפריפריה על מנת למשוך אליה עובדים עם ייצוג חסר בתעשיית ההייטק כגון המגזר החרדי והמגזר הערבי. ומה בנוגע לאתר החמישי? מייקרוסופט טרם קבעה את מיקומו אבל ככל הנראה לפי האזורים הגאוגרפיים מיקומו יהיה באזור צפון הארץ. 

 מיכל ברוורמן-בלומנשטיק (מנכ"לית מיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח) נמסר מהחברה שמייחסים חשיבות עצומה לפעילות הפיתוח שלה בישראל לא סתם במייקרוסופט ישראל קיימות כ-30 קבוצות מוצר מובילות אשר לוקחות חלק ניכר ממוצרי הליבה של מייקרוסופט העולמית בתחום הBig Data, נהיגה אוטונומית, בינה עסקית, מכשיר Surface ובריאות דיגיטלית. 

מי שזוכה לעבוד בחברה כמו מייקרוסופט יאמר לזכותו שהוא בהחלט זכה, תנאי הקבלה לשם הם די קשים והעבודה שם נחשבת בין הטובות בתנאים שלה לכן חשוב מאוד לחברה לבחור את האנשים שלה בצורה קפדנית. התנאי קבלה הם יחסית קשים, אדם שרוצה לעבוד במקום כמו מייקרוסופט מחויב להגיע עם שלל של תארים וידע ואיך לא גם ניסיון גדול בתחומים שקיימים בחברה, שלא נדבר על הראיונות עבודה המרגשים שקורים שם. לכן אם הוזמנתם לראיון עבודה בחברה עשו שיעורי בית לעומק לפני והתכוננו היטב. בהצלחה

עלול לעניין אותך גם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button