אילון מאסק מקפיץ את הביטקוין עם הביו שלו בטוויטר

אילון מאסק מדהים כל פעם מחדש עם איך שהוא שולט בשוק רק בציוץ אחד בחשבון הטוויטר שלו. כוח עצום יש לו ללא ספק, הביטקוין שוב יוצא למרוצים

אילון מאסק מדהים כל פעם מחדש עם איך שהוא שולט בשוק רק בציוץ אחד בחשבון הטוויטר שלו. כוח עצום יש לו ללא ספק, הביטקוין שוב יוצא למרוצים. תודות למנכ"ל טסלה.

מחיר הביטקוין זינק ב -18% ל -37,900 דולר מאז השעה 8:30 בבוקר יום שישי, הזמן שסימן את תחילת המהלך האגרסיבי כלפי מעלה לאחר שהמגמה הייתה שטוחה ברובה במשך כמה ימים המטבע הקריפטו גרפי עדיין נסחר מתחת לשיא של כל הזמנים, העומד על קצת יותר מ -40,000 דולר, שנקבע ב 8 בינואר.

לפנות בוקר של יום שישי הוסיף ראש טסלה (TSLA) את "Bitcoin#" לביוגרפיה שלו ב- Twitter (TWTR), ואולי סימן לסוחרים שהוא יכול לעמוד מאחורי המטבע או שהוא רואה עתיד מזהיר עבורו.

הביטקויןשלרוב עולה ויורד עם נכסים מסוכנים אחרים, עולה ביום בו שוק המניות נופל על ידי חדשות חיסונים מטרידות. ובכל זאת, נכסים בטוחים יורדים במחיר, כאשר תשואות האוצר – שעוברות הפוך למחיר – מעלות ומדד הדולר האמריקאי (DXY) יורד ב -0.1%.

מאז 8 בינואר, כאשר ה- S&P 500 ירד בסימן, הביטקוין ההפכפך יותר צנח באמצע הספרות הבודדות במונחים של נקודות אחוז. אך מאז ה- 23 בספטמבר, תחילתה של ראלי חדש במניות ומהלך של מטה בדולר ובמחירי האוצר, הביטקוין עולה יותר משלושה.

יתכן שקשה להבחין מהיכן נובע הערך הבסיסי הנתפס של ביטקוין – או אם בכלל יהיה לו ערך יסודי בכלל – אך הוא נוטה לנוע בהתאם לתיאבון הסוחרים לסיכון בשווקים הפיננסיים זו לא הפעם הראשונה שאילון מאסק מקפיץ את שער הביטקוין כמה שעות לאחר שמחיר הביטקוין שחצה את רף ה-24 אלף דולר, מאסק העלה ציוץ ובו רשום "ביטקוין היא מילת הביטחון שלי". זמן קצר לאחר מכן, העלה המיליארדר האמריקאי ציוץ נוסף, ובו כתב: "ביטקוין הוא בולשיט (bs) כמעט כמו כסף פיאט".

לא ידוע עדיין אם ציוצי הטוויטר של מאסק בנושא הביטקוין רציניים או לא במאי 2020 חשף מאסק מהו היקף החזקות הביטקוין שלו – היקף צנוע מאוד, של 0.25 ביטקוין בלבד. באותה עת נע שער הביטקוין סביב 9,400 דולר, אלא שמאז כמובן עלה ערך הביטקוין ואפשרי שהוא קנה עוד.

 

אם ברצונכם לקבל הדרכות עסקיות נוספות כאלה, היישר לתיבת הדואר הנכנס שלכם, הירשם לניוזלטר שלנו כאן למטה. 📫

לעוד נושאים שיכולים לעניין אותך:

סודות השכנוע של בנימין נתניהו ואיך הם יכולים לסייע לחיים הכלכליים שלכם

כסף באינטרנט עם מוצרי PLR ככה תיקחו בעלות מידית על מוצרים דיגיטליים מניבים

עלול לעניין אותך גם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button