שיפוץ אמבטיה ובחירת ברזים

בעולם עיצוב הפנים, חדר האמבטיה, לרוב אזור בו מתעלמים, הוא חלק משמעותי בבית הדורש התייחסות מדוקדקת במהלך השיפוץ. פוסט זה בבלוג ינחה אתכם בתהליך של שיפוץ חדר האמבטיה, תוך התמקדות בהיבט המכריע של בחירת הברזים הנכונים. הוא יכסה את הסוגים, הסגנונות והגימורים השונים של הברזים, כמו גם עצות כיצד להתאים אותם לעיצוב הכולל של חדר האמבטיה .

הבנת סוגי הברזים השונים: התאמה לצרכים 

כאשר מדובר בשיפוץ חדר אמבטיה, אחת ההחלטות החשובות ביותר שתצטרכו לקבל היא בחירת הברז הנכון. עם כל כך הרבה אפשרויות זמינות , זה יכול להיות מכריע לקבוע איזו מהן מתאימה לצרכים . עם זאת, הבנת סוגי הברזים השונים יכולה להקל בהרבה על תהליך קבלת ההחלטות.

ראשית, יש לנו את הברז הסטנדרטי או עם ידית אחת. סוג זה של ברז כולל ידית אחת השולטת במים החמים והקרים כאחד. זה פשוט וקל לשימוש, מה שהופך אותו לבחירה פופולרית עבור בעלי בתים רבים. מצד שני, אם אתם מעדיפים פקדים נפרדים למים חמים וקרים, ברז ידית כפול עשוי להיות הבחירה הנכונה עבורכם. סוג זה של ברז מציע בקרת טמפרטורה מדויקת יותר ויכול להוסיף מגע של אלגנטיות לחדר האמבטיה. מבין כל אותם ברזים, קיים ברז נסתר שלא כולם מכירים אבל הוא בעל משמעות מאוד גדולה, זהו ברז מסוג אינטרפוץ, מדובר על ברז שמותקן בתוך הקיר ורק הידית שלו חשופה והיא זאת שמפעילה את הברז. ברז אינטרפוץ הוא אותו הברז בחדרי רחצה שמפעיל את זרימת המים ומאפשר לשלוט גם בטמפרטורה של המים בזמן השימוש. לכל ברז אינטרפוץ קיימות מספר כניסות ויציאות המאפשרות יותר פונקציות ונקודות של כניסת ויציאת מים, ישנו ברז אינטרפוץ 3 דרך שהמשמעות היא שתי כניסות של מים האחד חמים, השני קרים ויציאת מים מנקודה אחת. 

למי שמעריך נוחות ומודרניות, ברז ללא מגע או חיישן תנועה עשוי להיות ההתאמה המושלמת. ברזים אלה משתמשים בחיישני תנועה כדי לזהות את נוכחות הידיים שלך ולהפעיל אוטומטית את המים. לא רק שהם גורמים לחדר האמבטיה שלך להיראות הייטק, אלא שהם גם עוזרים לחסוך במים על ידי הפחתת בזבוז.

אם יש לך משק בית עמוס או שמשתמשים לעתים קרובות בכיור האמבטיה למשימות שונות, ברז נשלף יכול להיות אופציה מעשית. סוג זה של ברז כולל ראש ריסוס ניתן להסרה שניתן לתמרן בקלות כדי להגיע לכל פינות הכיור. זה שימושי במיוחד לשטיפת כלים או למילוי מיכלים גדולים.

לבסוף, למי שמעריך מראה וינטג' או קלאסי, ברז צמוד קיר יכול להיות בחירה מצוינת. ברזים אלו מותקנים על הקיר ולא על הכיור או השיש, ומעניקים מראה ייחודי ומסוגנן לחדר האמבטיה שלכם.

איך לבחור ברז שמתאים לעיצוב חדר האמבטיה 

בעת שיפוץ חדר אמבטיה, חשוב להתייחס לעיצוב הכללי ולסגנון של החלל. הברז שתבחרו צריך להשלים את האסתטיקה של חדר האמבטיה ולשפר את המראה הכללי שלו. להלן מספר טיפים כיצד לבחור ברז המתאים לעיצוב חדר האמבטיה .

ראשית, הנושא או הסגנון של חדר האמבטיה . אם יש לכם חדר אמבטיה מודרני או עכשווי, ברזים אלגנטיים ומינימליסטיים עם קווים נקיים וגימור כרום מלוטש יכולים להיות בחירה מושלמת. מצד שני, אם יש לך חדר אמבטיה מסורתי או בהשראת וינטג', ברזים עם פרטים מורכבים, גימורים חמים כמו ברונזה משופשפת בשמן או ניקל מוברש, וידיות צולבות יכולים להוסיף נופך של אלגנטיות וקסם.

לאחר מכן, קחו בחשבון את ערכת הצבעים של חדר האמבטיה . הברז יכול להשתלב בצורה חלקה עם הצבעים הקיימים או לשמש כחתיכת אמירה שמוסיפה פופ של צבע. לדוגמה, אם יש חדר אמבטיה מונוכרומטי עם אריחים ואבזרים לבנים, ברז שחור מט יכול ליצור ניגודיות בולטת. לחילופין, אם יש חדר אמבטיה עם גווני אדמה, ברז נחושת או פליז יכול להשלים את פלטת הצבעים החמים.

קחו בחשבון גם את הגודל והקנה מידה של חדר האמבטיה . בחדר אמבטיה קטן, ברז גדול ומגושם עלול להציף את החלל. בחרו בברז קטן ויעיל יותר המתאים באופן פרופורציונלי לגודל הכיור והאיפור. בחדר אמבטיה מרווח יש יותר גמישות לבחור בעיצוב ברז גדול ומסובך יותר.

רוצים לרכוש ברזים איכותיים במחירים משתלמים? כנסו לאתר איזיטאפ ותגלו עולם של ברזים במחירים הוגנים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button